Audiència Pública d'Horta-Guinardó
# AudiènciaHortaGuinardó Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Canvis a "Audiència Pública. Juny 2021"
Descripció (Català)
-
-
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Com es pot participar?
En l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació́ del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb aquestes formes de participació:
- Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'audiència pública a través d’aquest formulari anomenat PREGUNTES enllaç (cliqueu aqui) fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona enllaç (cliqueu aqui)
- Digitalment intervenint en directe a l’Audiència Pública per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar, a través d’aquest enllaç (cliqueu aquí) el mateix dia de la sessió. Si només es vol participar com a espectador, es podrà fer a través de l’streaming de Youtube que s’emetrà en directe al web del Districte (www.barcelona.cat/horta-guinardo)
- Excepcionalment es podran presentar peticions per escrit a la seu del districte i als casals de barri: Mas Guinardó, Font d’en Fargues, Pirineu, Can Travi, sala polivalent de Montbau; i als centres cívics: Teixonera, Casa Groga, Matas i Ramis i Carmel, fins a dimecres 14, a les 18 hores, 24 hores abans de l’inici de l’Audiència Pública.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
-
+
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Com es pot participar?
En l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació́ del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb aquestes formes de participació:
- Participant digitalment de forma anticipada. Per fer-ho, cal deixar escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través del formulari habilitat al menú Preguntes, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència.
- Participant en directe de forma presencial, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Formulari d'inscripció presencial. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic la confirmació per poder assistir presencialment a la sala. En cas que les peticions d’assistència superin l’aforament (marcat per les mesures de prevenció sanitària COVID-19), se seguirà l’ordre de recepció de les sol·licituds. Per a la resta es facilitarà un enllaç per participar per videoconferència o seguir la sessió per streaming.
- Participant en directe per videoconferència, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través del formulari del menú Formulari de inscripció presencial. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
La Regidora del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
Descripció (Castellano)
-
-
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
Cómo se puede participar?
En la actual situación de prevención sanitaria derivada de la afectación del COVID-19 y de acuerdo con lo establecido en la normativa sanitaria, la sesión tendrá lugar de forma telemática, con estas formas de participación:
- Digitalmente y de forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través de este formulario llamado PREGUNTAS enlace (pulse aquí) hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona enlace (pulse aqui)
- Digitalmente interviniendo en directo en la audiencia pública para exponer las preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear, a través de este enlace (clicar aquí) el mismo día de la sesión. Si sólo se quiere participar como espectador, se podrá hacer a través del streaming de Youtube que se emitirá en directo en la web del Distrito (www.barcelona.cat/horta-guinardo)
- Excepcionalmente se podrán presentar peticiones por escrito en la sede del distrito y los centros de barrio: Mas Guinardó, Font d'en Fargues, Pirineo, Can Travi, sala polivalente de Montbau; y en los centros cívicos: Teixonera, Casa Amarilla, Matas y Ramis y Carmelo, hasta el miércoles 14, a las 18 horas, 24 horas antes del inicio de la audiencia pública.
El Concejal del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.
-
+
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
Cómo se puede participar?
En la actual situación de prevención sanitaria derivada de la afectación del COVID-19 y de acuerdo con lo establecido en la normativa sanitaria, la sesión tendrá lugar de forma telemática, con estas formas de participación:
- Participante digitalmente de forma anticipada. Para hacerlo, hay que dejar escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través del formulario habilitado al menú Preguntas, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia.
- Participante en directo de forma presencial, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico la confirmación para poder asistir presencialmente a la sala. En caso de que las peticiones de asistencia superen el aforo (marcado por las medidas de prevención sanitaria Covidien-19), se seguirá el orden de recepción de las solicitudes. Para el resto se facilitará un enlace para participar por videoconferencia o seguir la sesión por streaming.
- Participante en directo por videoconferencia, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo. En caso de que las peticiones de intervención en directo no permitan una conexión de calidad, se seguirá el orden de recepción de la solicitud.
La Concejala del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.