Audiència Pública de Sants-Montjuïc
# AudiènciaSantsMont Trobada del govern del Districte de Sants-Montjuïc amb la ciutadania
Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Juliol 2022
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui plantejar qualsevol tema relacionat amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:
- Deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris -que trobareu a baix de tot d'aquesta mateixa pàgina-, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil consulta com registrar-se
- Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Trobareu l'enllaç a la sala de la videoconferència per participar en directe i digitalment just damunt de la secció dels comentaris.
- Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar.
La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming.
Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Som coneixedors de la problemàtica als Jardins dels Tres Xemeneies. Per això fa anys que hi estem treballant intensament. Des del Districte tenim present que determinats comportaments generen molèsties als veïns, però moltes conductes contràries a la normativa administrativa o penal, poder ser realment complicades de solucionar.
Treballem conjuntament amb un equip multidisciplinar: Regidoria, Guàrdia Urbana, Neteja, Serveis Socials, Servei de Gestió de Conflictes i representants dels locals d’oci. Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra planifiquen i intervenen cada dia de forma conjunta.
Els Serveis de Neteja netegen diàriament i de forma intensiva el parc amb escombra mecanitzada, escombrada diària i recollida de papereres. Diàriament a les 7.30 h s’organitza un dispositiu conjunt de Guàrdia Urbana que desperta a les persones amb dinàmica de pernocta i els Serveis de Neteja retiren els embalums, si s’escau, i procedeixen a fer una neteja en profunditat d’aquests espais.
(cont)
Carregant els comentaris ...