Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La modificació i la implementació del bus del barri en qualsevol districte de la ciutat, no és objecte d’aquest projecte. L’àmbit d’aquest projecte es centra en la implantació de les noves línies, i les modificacions d’algunes de les línies convencionals afectades per la nova xarxa. Per tant, l’actual xarxa de bus de barri no patirà modificacions amb la implantació de la NXB. No obstant, i donat que en el procés d’informació i debat aquesta qüestió a estat molt rellevant en la pràctica totalitat dels districtes, s’ha pres la decisió de considerar totes les peticions, per poder, un cop implantada la NXB, fer una valoració conjunta a nivell ciutat de la xarxa de proximitat per determinar la idoneïtat, la factibilitat tècnica i econòmica de les diferents peticions. Cal tenir en compte també, que la posada en servei de la NXB, més la xarxa de línies convencionals que es manté, pot generar alguna disfuncionalitat de caràcter puntual en algun barri que precisi habilitar una modificació d’algun bus del barri. Aquestes reflexions tindran una continuïtat en el temps i seguiran desenvolupant-se en els diferents àmbits de participació bàsicament amb els districtes, TMB i Mobilitat. Val a dir també que, la flota de busos del barri és limitada i que amb tota seguretat, caldrà un cop finalitzat aquest procés global, aconseguir els recursos econòmics corresponents per fer la corresponent comanda de fabricació dels nous vehicles que finalment es requereixin, entre altres qüestions. Aquest procés per raons òbvies, no és immediat, i necessita un temps de l’ordre d’uns 18 mesos a partir de la decisió de la configuració final del servei.

Modificació línies 126 i 127

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Es proposa que les línies 126 i 127 donin accés al CAP Via Barcino, del barri de la Trinitat Vella

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir