Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

El dibuix de la Nova Xarxa Bus, contempla la D20, la D40, la D50, i considera el Tramvia la futura D30. Estem parlant de 4 línies diagonals. En els estudis i simulacions del comportament de la Nova Xarxa, s’ha pogut concloure que aquestes quatre diagonals resolen de forma molt eficient la mobilitat en l’àmbit de la plana de la ciutat ( 95% de la població ).

Alhora, si observem la trama urbana de la ciutat, veurem que els “eixos diagonals” a excepció de la Meridiana, que ja té de per si una oferta de Transport públic molt superior a la mitjana de la ciutat, ja estan ocupats per les quatre línies diagonals:

D20: al Paral•lel

D30: A l’Av. Diagonal

D40: Via Julia, Verdum, Guinardó, Travessera de dalt, Av. Tarradellas.

D50: Vallbona, Via Julia, Maragall

És per aquesta raó que no ens plantegem noves línies diagonals.

Crear més connexions i línies diagonals

Avatar: Proposta oficial Proposta oficial Acceptada
Es proposa que es creïn més connexions i línies diagonals.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir