L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.
La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:
De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se )!
Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe. Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Pots sol·licitar suport d'idioma a participaciocvella@bcn.cat
Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat
A més, l’Audiència serà retransmesa en directe: