Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Audiència Pública de Ciutat Vella. Febrer del 2025.

Febrer
13
2025
  • Seu del Districte de Ciutat Vella
    Plaça del Bonsuccés, 3, 08001 Barcelona
    Sala Ernest Lluch (3a planta)
  • 18:30 PM - 20:30 PM CET
OpenStreetMap - Plaça del Bonsuccés, 3, 08001 Barcelona(Link extern)
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

L’Audiència Pública és la trobada dels i les responsables municipals amb la ciutadania per plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal del districte.

La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica. Es pot participar a través dels següents canals:

  • De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se(Obrir en una pestanya nova))!

  • Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe(Obrir en una pestanya nova). Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

  • Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Pots avançar la teva pregunta o petició fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari Intervencions en directe(Obrir en una pestanya nova). Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament. També pots connectar-te directament a la sessió per videoconferència i emetre la teva pregunta sense avançar-la prèviament, però en aquest cas, la Presidència podrà atorgar-te la paraula al final de la sessió, sempre que el temps de durada de la mateixa ho permeti.

El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

A més, l’Audiència serà retransmesa en directe.