Audiència Pública d'Horta-Guinardó
# AudiènciaHortaGuinardó Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Canvis a "Audiència Pública. Juny 2021"
Descripció (Català)
-
-
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Com es pot participar?
En l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació́ del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb aquestes formes de participació:
- Participant digitalment de forma anticipada. Per fer-ho, cal deixar escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través del formulari habilitat al menú Preguntes, fins a les 12h de dimecres 3.
- Participant en directe de forma presencial, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a les 12h hores de dimecres 3, a través del formulari del menú Formulari d'inscripció presencial. A les inscrites s'enviarà per correu electrònic la confirmació per poder assistir presencialment a la sala. En cas que les peticions d’assistència superin l’aforament (marcat per les mesures de prevenció sanitària COVID-19), se seguirà l’ordre de recepció de les sol·licituds. Per a la resta es facilitarà un enllaç per participar per videoconferència o seguir la sessió per streaming.
- Participant en directe per videoconferència, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a a les 12h hores de dimecres 3, a través del formulari del menú Formulari de inscripció presencial. A les inscrites per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
La Regidora del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
-
+
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Com es pot participar?
En l’actual situació de prevenció sanitària derivada de l'afectació́ del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, la sessió tindrà lloc de manera telemàtica, amb aquestes formes de participació:
- +
- +Participant digitalment de forma anticipada. Per fer-ho, cal deixar escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través del formulari habilitat al menú Preguntes, fins a les 12h de dimecres 3.
- +
- +Participant en directe de forma presencial, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a les 12h hores de dimecres 3, a través del formulari del menú Formulari d'inscripció presencial. A les inscrites s'enviarà per correu electrònic la confirmació per poder assistir presencialment a la sala. En cas que les peticions d’assistència superin l’aforament (marcat per les mesures de prevenció sanitària COVID-19), se seguirà l’ordre de recepció de les sol·licituds. Per a la resta es facilitarà un enllaç per participar per videoconferència o seguir la sessió per streaming.
- +
- +Participant en directe per videoconferència, amb opció a rèplica. Per fer-ho, cal inscriure's fins a a les 12h hores de dimecres 3, a través del formulari del menú Formulari de inscripció presencial. A les inscrites per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
-
+
La Regidora del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l'Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, no es podrà assistir presencialment amb l'objectiu de reduir la mobilitat i la interacció social.
Descripció (Castellano)
-
-
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
Cómo se puede participar?
En la actual situación de prevención sanitaria derivada de la afectación del COVID-19 y de acuerdo con lo establecido en la normativa sanitaria, la sesión tendrá lugar de forma telemática, con estas formas de participación:
- -
- -Participante digitalmente de forma anticipada. Para hacerlo, hay que dejar escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través del formulario habilitado al menú Preguntas, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia.
- -
- -Participante en directo de forma presencial, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico la confirmación para poder asistir presencialmente a la sala. En caso de que las peticiones de asistencia superen el aforo (marcado por las medidas de prevención sanitaria Covidien-19), se seguirá el orden de recepción de las solicitudes. Para el resto se facilitará un enlace para participar por videoconferencia o seguir la sesión por streaming.
- -
- -Participante en directo por videoconferencia, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo. En caso de que las peticiones de intervención en directo no permitan una conexión de calidad, se seguirá el orden de recepción de la solicitud.
-
-
La Concejala del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.
-
+
La audiencia pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.
Cómo se puede participar?
En la actual situación de prevención sanitaria derivada de la afectación del COVID-19 y de acuerdo con lo establecido en la normativa sanitaria, la sesión tendrá lugar de forma telemática, con estas formas de participación:
- Participante digitalmente de forma anticipada. Para hacerlo, hay que dejar escrita la pregunta o petición a la sesión de la audiencia pública a través del formulario habilitado al menú Preguntas, hasta las 12h del miércoles 3.
- Participante en directo de forma presencial, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta las 12h del miércoles 3, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. A las inscritas se les enviará por correo electrónico la confirmación para poder asistir presencialmente a la sala. En caso de que las peticiones de asistencia superen el aforo (marcado por las medidas de prevención sanitaria Covidien-19), se seguirá el orden de recepción de las solicitudes. Para el resto se facilitará un enlace para participar por videoconferencia o seguir la sesión por streaming.
- Participante en directo por videoconferencia, con opción a réplica. Para hacerlo, hay que inscribirse hasta las 12h del miércoles 3, a través del formulario del menú Formulario de inscripción presencial. A las inscritas se les enviará por correo electrónico el enlace para poder participar en directo. En caso de que las peticiones de intervención en directo no permitan una conexión de calidad, se seguirá el orden de recepción de la solicitud.
La Concejala del Distrito, con el apoyo del equipo de gobierno del Distrito, responderá las preguntas o peticiones formuladas tanto digitalmente en directo como de forma anticipada durante el transcurso de la sesión. Dado que la Audiencia tendrá una duración de 2 horas, todas aquellas preguntas a las que no se pueda dar respuesta en este tiempo, serán respondidas por escrito con posterioridad.
Siguiendo las recomendaciones de las autoridades sanitarias, no se podrá asistir presencialmente con el objetivo de reducir la movilidad y la interacción social.