Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Desembre del 2021"

Avatar: Participant eliminada Participant eliminada

Títol (Català)

  • -Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Desembre 2021
  • +Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Desembre del 2021

Títol (Castellano)

  • -Audiencia Pública de Sants-Montjuïc. Sesión ordinaria. Diciembre 2021
  • +Audiencia Pública de Sants-Montjuïc. Sesión ordinaria. Diciembre de 2021

Descripció (Català)

  • -

    L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.

    En l’actual context sanitari, es pot participar a través dels següents canals:

    1. Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)!
    2. Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Enllaç per accedir a la sala de la videoconferència per participar en directe digitalment: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-20122021-1800-41E0
    3. Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat; motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.

    La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte de Sants-Montjuïc i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona.

    Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.


  • +

    L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.

    En l’actual context sanitari, es pot participar a través dels següents canals:

    1. Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)!

    2. Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Enllaç per accedir a la sala de la videoconferència per participar en directe digitalment: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-20122021-1800-41E0

    3. Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat; motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.


    La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

    L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte de Sants-Montjuïc i de la plataforma digital de participació de l'Ajuntament de Barcelona.

    Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.

    Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat.


Descripció (Castellano)

  • -

    La Audiencia Pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que esta pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.

    En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. Digitalmente y de forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!
    2. Digitalmente, interviniendo en directo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Enlace para acceder a la sala de la videoconferencia para participar en directo digitalmente: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-20122021-1800-41E0
    3. Presencialmente, interviniendo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Para garantizar las distancias de seguridad entre personas, el aforo será limitado; por lo que se requiere realizar reserva previa de plaza hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia se confirmará la reserva de plaza por correo electrónico.

    La sesión tendrá una duración de 2 horas. Todas las preguntas que no queden contestadas en este tiempo, seran respondidas por escrito con posterioridad.

    La Audiencia Pública se celebra desde el Salón de Plenos del Distrito de Sants-Montjuïc y será retransmitida en streaming mediante la página web del Distrito de Sants-Montjuïc y de la plataforma digital de participación del Ayuntamiento de Barcelona.

    Si desean asistir a la Audiencia y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública está a disposición el correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.


  • +

    La Audiencia Pública es el encuentro de los o las responsables municipales con la ciudadanía para que esta pueda plantear cualquier tema en relación con la actuación municipal.

    En el actual contexto sanitario, se puede participar a través de los siguientes canales:

    1. Digitalmente y de forma anticipada, dejando escrita la pregunta o petición a la sesión de la Audiencia Pública a través de los comentarios, hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Para poder formular las preguntas hay que tener un perfil de usuaria a decidim.barcelona. ¡Abrirlo es muy fácil (consulta cómo registrarse)!

    2. Digitalmente, interviniendo en directo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Enlace para acceder a la sala de la videoconferencia para participar en directo digitalmente: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-20122021-1800-41E0

    3. Presencialmente, interviniendo en la Audiencia para exponer preguntas, quejas o propuestas que se quieren plantear. Para garantizar las distancias de seguridad entre personas, el aforo será limitado; por lo que se requiere realizar reserva previa de plaza hasta 24 horas antes de la celebración de la Audiencia. Durante las 24 horas anteriores a la Audiencia se confirmará la reserva de plaza por correo electrónico.


    La sesión tendrá una duración de 2 horas. Todas las preguntas que no queden contestadas en este tiempo, seran respondidas por escrito con posterioridad.

    La Audiencia Pública se celebra desde el Salón de Plenos del Distrito de Sants-Montjuïc y será retransmitida en streaming mediante la página web del Distrito de Sants-Montjuïc y de la plataforma digital de participación del Ayuntamiento de Barcelona.

    Si desean asistir a la Audiencia y necesitan alguna medida de accesibilidad para personas con discapacidad auditiva, deberán comunicarlo con una antelación de 3 días laborables al correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.

    Para dudas o incidencias vinculadas al funcionamiento de la Audiencia Pública está a disposición el correo electrónico dte03_participacio@bcn.cat.


Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir