Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Audiència Pública de Sants-Montjuïc. Sessió ordinària. Desembre del 2021

Desembre
20
2021
  • Seu del Districte de Sants-Montjuïc
    Carrer de la Creu Coberta, 104, 08014 Hostafrancs, Barcelona
    Saló de Plens (1a planta)
  • 18:00 PM - 20:00 PM CET
OpenStreetMap - Carrer de la Creu Coberta, 104, 08014 Hostafrancs, Barcelona(Link extern)
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.

En l’actual context sanitari, es pot participar a través dels següents canals:

  1. Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l'Audiència Pública(Obrir en una pestanya nova) a través dels comentaris, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se(Obrir en una pestanya nova))!

  2. Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Enllaç per accedir a la sala de la videoconferència per participar en directe digitalment: http://salavirtual.barcelona.cat/Audiencia-Publica-Districte-Sants-Montjuic-20122021-1800-41E0(Link extern)

  3. Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat; motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça(Obrir en una pestanya nova) fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.


La sessió tindrà una durada de 2 hores. Totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc i serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte de Sants-Montjuïc(Link extern) i de la plataforma digital de participació(Obrir en una pestanya nova) de l'Ajuntament de Barcelona.

Si voleu assistir a l'Audiència i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu amb una antelació de 3 dies laborables al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat(Obrir en una pestanya nova).

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l'Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic dte03_participacio@bcn.cat(Obrir en una pestanya nova).

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes