Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

La Comissió de Seguiment ha valorat la teva proposta i ha acordat rebutjar-la en tant que es considera que no es tracta d’una proposta de debat per incorporar com a punt de l’ordre del dia del Consell de Barri, sinó d’una queixa. Qualsevol queixa, suggeriment o consulta d’informació la podeu fer a través de la bústia ciutadana: barcelona.cat/atencioenlinia 

Us recordem que també podeu queixa aquesta pregunta per obtenir una resposta a través del torn obert de paraules del propi Consell de Barri o a l’Audiència pública del Districte.

Igualment, des de l'equip tècnic s'ha pres nota i es derivarà a la propera Taula de Mobilitat del districte per ser analitzada.

Què entenem per una proposta de punt a l’Ordre del dia?

Aquells temes que siguin susceptibles de generar un debat per tal d’analitzar, definir o fer propostes al voltant d’una situació que requereixi del contrast dels possibles punts de vista existents al barri. El Consell de Barri és l’espai de debat entre els diferents agents del barri, més enllà de dirigir propostes, queixes o consultes als representants institucionals. Interpel·lacions que s’han de vehicular a través de l’Audiència pública o la bústia ciutadana.

Molèsties veïnals per la derivació d'excés de trànsit pel carrer Ausiàs Marc

Avatar: Maria Escriva Maria Escriva Rebutjada

Circula pel nostre carrer la línia d’autobusos interurbans Moventis e.11.1. Aquesta circulació és irregular, ja que al web de la línia consta que el recorregut és per la Rda. Sant Pere. Són busos obsolets, van a gran velocitat i generen un soroll elevat que afecta la salut, nit i dia.

En els darrers anys hem vist un augment del trànsit (ha coincidit amb les obres de Glòries, tramvia i superilla), mentre que el nostre carrer manté 3 carrils, cap carril bici ni elements dissuasius de velocitat.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir