Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Turó de la Peira - Novembre ( 2022 )"

Avatar: NOU BARRIS NOU BARRIS

Dia i hora de finalització

  • -2022-11-09 20:30:00 +0100
  • +2022-11-09 20:00:00 +0100

Dia i hora d'inici

  • -2022-11-09 19:00:00 +0100
  • +2022-11-09 18:30:00 +0100

Descripció (Català)

  • -

    La sessió del consell de barri del mes de novembre es realitzarà presencial.

    Per venir presencialment no és necessària reserva prèvia, es recomana us de mascareta 😷 i mantenir distància de seguretat d'1,5m 

    ORDRE DEL DIA: PENDENT


    ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    ·      Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    ·      Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    ·      Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    ·      APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

     

  • +

    La sessió del consell de barri del mes de novembre es realitzarà presencial.

    Per venir presencialment no és necessària reserva prèvia, es recomana us de mascareta 😷 i mantenir distància de seguretat d'1,5m 

    ORDRE DEL DIA:

    1. Desplegament de la nova contracta de neteja i recollida de residus, i presentació del pla de manteniment de barri Cuidem Barcelona
    2. Ascensor c. Beret
    3. Illa Q
    4. Escala Matagalls
    5. Vibracions metro, resultats del segon estudi de TMB al final de les obres
    6. Calendari de poda
    7. Torn obert de paraules


    ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    ·      Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    ·      Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    ·      Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    ·      APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

     

Descripció (Castellano)

  • -

    La sesión del consejo de barrio del mes de noviembre se realizará presencial.

    Para venir presencialmente no es necesaria reserva previa, se recomienda el uso de mascarilla 😷 y mantener distancia de seguridad de 1,5m


    ORDEN DEL DÍA: PENDIENTE

    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

    ·      ·     Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    ·      ·     Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    ·      ·     Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    ·            APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

  • +

    La sesión del consejo de barrio del mes de noviembre se realizará presencial.

    Para venir presencialmente no es necesaria reserva previa, se recomienda el uso de mascarilla 😷 y mantener distancia de seguridad de 1,5m


    ORDEN DEL DÍA:

    1. Despliegue de la nueva contrata de limpieza y recogida de residuos, y presentación del plan de mantenimiento de barrio Cuidem Barcelona
    2. Ascensor c. Beret
    3. Isla Q
    4. Escala Matagalls
    5. Vibraciones metro, resultados del segundo estudio de TMB al final de las obras
    6. Calendario de poda
    7. Turno abierto de palabras


    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

    ·      ·     Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    ·      ·     Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    ·      ·     Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    ·            APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir