Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Verdun - Novembre (2023)"

Avatar: Dspit2 Dspit2

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:



    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

  • +

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1. Inici del procés de renovació de la comissió de seguiment i la vicepresidència del Consell

    2. Obres al barri (plaça Verdum, locals i carrer Artesania)

    3. Mobilitat, freqüència línia 11 i accessibilitat

    4. Torn obert de paraules

    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

Descripció (Castellano)

  • -

    La sesión será presencial, y para asistir no será necesaria reserva previa.

    ORDEN DEL DÍA:


    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

  • +

    La sesión será presencial, y para asistir no será necesaria reserva previa.

    ORDEN DEL DÍA:

    1. Inicio del proceso de renovación de la comisión de seguimiento y la vicepresidencia del Consejo

    2. Obras en el barrio (plaza Verdun, locales y calle Artesania)

    3. Mobilidad, frecuencia línea 11 y accesibilidad

    4. Turno abierto de palabra


    ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
    Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir