Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Marcas Waste Warrior, una comunitat de marques compromeses a lluitar contra el malbaratament alimentari. "

Avatar: Too Good To Go Too Good To Go

Cuerpo

  • -["

    - Nom de l'organització o centre educatiu: Too Good To Go
    - Descripció de l'actuació:

    Més d’un terç de tot el menjar que es produeix a l’any al món es desaprofita. A Catalunya la xifra ascendeix a 260.000 tones de menjar desaprofitat. Aquest és un greu problema que afecta a l'economia, al medi ambient i a la societat, i que l'ONU ha reconegut com a part dels seus Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) establint així l’objectiu 12.3, que consisteix en reduir a la meitat el malbaratament d'aliments per 2030 amb la finalitat “d'aconseguir un futur millor i més sostenible per a tots”.

    Too Good To Go és un moviment que lluita contra el malbaratament alimentari la visió del qual és un planeta on no es llenci el menjar. En un context protagonitzat per una pandemia mundial vam ser més conscients que mai en la importància de sumar esforços per marcar el camí de futur que volem crear. És per això, que el setembre de 2020 vam decidir llançar la iniciativa “Marcas Waste Warrior, una comunitat de grans marques compromeses amb les quals unim forces per prendre acció contra el malbaratament d'aliments.

    Essent molt conscients dels riscos que la crisi sanitaria va posar en evidència, concretament els efectes negatius del distanciament social sobre l’actuació col·lectiva i la cohesió comunitària identificat a la declaració del Consell Ciutadà per la Sostenibilitat, vam sentir la necessitat d’actuar creant doncs una comunitat compromesa i incentivant així un sentiment de pertinença i solidaritat per un objectiu comú: la lluita conjunta contra el malbaratament alimentari. 

    El punt de partida de la iniciativa va ser la signatura de la declaració “Per un planeta sense malbaratament alimentari” mitjançant la qual les marques, al signar, reafirmaven el seu compromís de lluita contra el malbaratament alimentari a través de 4 punts:

    • Inspirar i sensibilitzar sobre el problema del malbaratament alimentari i les seves causes, mitjançant accions de comunicació externa a través dels canals de les marques per tal d’arribar a la seva audiència.
    • Formar i empoderar per aconseguir combatre el malbaratament alimentari de forma integral en la companyia, proveint espais d’informació sobre el problema i acompanyament a les treballadores per promoure uns hàbits de reducció del malbaratament. 
    • Prendre acció per evitar el malbaratament de forma directa i tangible, amb iniciatives mesurables i escalables. 
    • Sumar esforços per multiplicar l'impacte, teixint sinergies entre actors clau del sector de l’alimentació i així poder fer front conjuntament al repte que suposa el malbaratament alimentari i les seves conseqüències.

     

    La comunitat de Marcas Waste Warrior pretén crear un moviment basat en el compromís d'importants marques que fan front al malbaratament d'aliments, consolidat sota un marc de relacions que les converteix en prescriptores d'aquesta lluita. Un dels reptes és donar visibilitat a les accions que estan desenvolupant per combatre el malbaratament i que de vegades passen desapercebudes per al conjunt de la societat, però també establint unes línies de treball que permetin asegurar un treball a curt i llarg termini. D’aquesta manera, no només es fa visible el problema del malbaratament alimentari i es crea consciència sinó que grans marques relacionades amb el sector de l’alimentació i el consum es converteixen en ambaixadores i serveixen d'inspiració per a altres empreses que vulguin unir-se, pels consumidors i altres grups d’interès que convergeixen amb aquestes empreses i, d’aquesta manera, es multiplica l'impacte positiu generant un cercle virtuós de red.

    Són 19 les marques que formen part d'aquesta comunitat: Danone, Alcampo, Carrefour, Unilever, Oxfam Intermón, Accor, Masymas, Sodexo, Heura, Unilever, Capsa Food, Serunión, Edenred, Bimbo, Jealsa, Grupo Bel, Imagin, Liquats Vegetals, Quién es el jefe i Taisi.

    Totes elles han signat la declaració per combatre aquesta problemàtica i, d’aquesta manera, no només han posat en valor moltes de les bones pràctiques que ja treballen per reduir el malbaratament alimentari, sinó que també han reforçat unes línies de treball conjunt contra el malbaratament alimentari de la mà de Too Good To Go.



    - Calendari execució:
    Setembre 2020 - Actualitat
    - Pàgina web:
    www.toogoodtogo.es/marcaswastewarrior
    - Dades de contacte:

    Marianne Costa
    Departament de Comunicació - Projectes de concienciació
    Too Good To Go
    mcosta@toogoodtogo.es



    "]
  • +["

    - Nom de l'organització o centre educatiu: Too Good To Go
    - Descripció de l'actuació:

    Més d’un terç de tot el menjar que es produeix a l’any al món es desaprofita. A Catalunya la xifra ascendeix a 260.000 tones de menjar desaprofitat. Aquest és un greu problema que afecta a l'economia, al medi ambient i a la societat, i que l'ONU ha reconegut com a part dels seus Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) establint així l’objectiu 12.3, que consisteix en reduir a la meitat el malbaratament d'aliments per 2030 amb la finalitat “d'aconseguir un futur millor i més sostenible per a tots”.

    Too Good To Go és un moviment que lluita contra el malbaratament alimentari la visió del qual és un planeta on no es llenci el menjar. En un context protagonitzat per una pandemia mundial vam ser més conscients que mai en la importància de sumar esforços per marcar el camí de futur que volem crear. És per això, que el setembre de 2020 vam decidir llançar la iniciativa “Marcas Waste Warrior, una comunitat de grans marques compromeses amb les quals unim forces per prendre acció contra el malbaratament d'aliments. Durant el darrer any 2021 aquesta comunitat ,de la mà de Too Good To Go, ha dut a terme accions, iniciatives i projectes per fer front al malbaratament alimentari.

    Essent molt conscients dels riscos que la crisi sanitaria va posar en evidència, concretament els efectes negatius del distanciament social sobre l’actuació col·lectiva i la cohesió comunitària identificat a la declaració del Consell Ciutadà per la Sostenibilitat, vam sentir la necessitat d’actuar creant doncs una comunitat compromesa i incentivant així un sentiment de pertinença i solidaritat per un objectiu comú: la lluita conjunta contra el malbaratament alimentari. 

    El punt de partida de la iniciativa va ser la signatura de la declaració “Per un planeta sense malbaratament alimentari” mitjançant la qual les marques, al signar, reafirmaven el seu compromís de lluita contra el malbaratament alimentari a través de 4 punts:

    • Inspirar i sensibilitzar sobre el problema del malbaratament alimentari i les seves causes, mitjançant accions de comunicació externa a través dels canals de les marques per tal d’arribar a la seva audiència.
    • Formar i empoderar per aconseguir combatre el malbaratament alimentari de forma integral en la companyia, proveint espais d’informació sobre el problema i acompanyament a les treballadores per promoure uns hàbits de reducció del malbaratament. 
    • Prendre acció per evitar el malbaratament de forma directa i tangible, amb iniciatives mesurables i escalables. 
    • Sumar esforços per multiplicar l'impacte, teixint sinergies entre actors clau del sector de l’alimentació i així poder fer front conjuntament al repte que suposa el malbaratament alimentari i les seves conseqüències.

     

    La comunitat de Marcas Waste Warrior pretén crear un moviment basat en el compromís d'importants marques que fan front al malbaratament d'aliments, consolidat sota un marc de relacions que les converteix en prescriptores d'aquesta lluita. Un dels reptes és donar visibilitat a les accions que estan desenvolupant per combatre el malbaratament i que de vegades passen desapercebudes per al conjunt de la societat, però també establint unes línies de treball que permetin asegurar un treball a curt i llarg termini. D’aquesta manera, no només es fa visible el problema del malbaratament alimentari i es crea consciència sinó que grans marques relacionades amb el sector de l’alimentació i el consum es converteixen en ambaixadores i serveixen d'inspiració per a altres empreses que vulguin unir-se, pels consumidors i altres grups d’interès que convergeixen amb aquestes empreses i, d’aquesta manera, es multiplica l'impacte positiu generant un cercle virtuós de red.

    Són 19 les marques que formen part d'aquesta comunitat: Danone, Alcampo, Carrefour, Unilever, Oxfam Intermón, Accor, Masymas, Sodexo, Heura, Unilever, Capsa Food, Serunión, Edenred, Bimbo, Jealsa, Grupo Bel, Imagin, Liquats Vegetals, Quién es el jefe i Taisi.

    Totes elles han signat la declaració per combatre aquesta problemàtica i, d’aquesta manera, no només han posat en valor moltes de les bones pràctiques que ja treballen per reduir el malbaratament alimentari, sinó que també han reforçat unes línies de treball conjunt contra el malbaratament alimentari de la mà de Too Good To Go.




    - Calendari execució:
    Setembre 2020 - Actualitat
    - Pàgina web:
    www.toogoodtogo.es/marcaswastewarrior
    - Dades de contacte:

    Marianne Costa
    Departament de Comunicació - Projectes de concienciació
    Too Good To Go
    mcosta@toogoodtogo.es



    "]

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir