Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

L' esmena per a proposta Propostes de millora está essent avaluada.

Esmena a "Propostes de millora"

Cos (Català)

  • -[text en procés de redacció]
  • - • Xerrades, pedagogia, sensibilització, formació i informació: entre alumnat, a les famílies com a agents educadors, als centres educatius,… de tots els temes importants (educació sexual i lgtbiq+, diversitat, masclisme, diversitat cultural, seguretat,...). Fer xarxa.
  • - • Ús de llenguatge inclusiu i respectar els pronoms de les persones.
  • - • Barris i mobiliari urbà adaptats per a tota la diversitat de persones, més i millor il·luminats i segurs, més policia.
  • - • Augmentar el nivell psicotècnic i el nivell de formació general, més formació en mediació (resolució alternativa de conflictes).
  • - • Proporcionar ajuda psicològica per s les situacions de discriminació i maltractament diverses.
  • - • Posar barracons per gent sense llar, formació específica per a les persones en risc d'exclusió i millorar el sistema d'ajudes i beques.
  • - • Proposar espais de trobada interculturals.
  • +

    [text en procés de redacció]

    • Xerrades, pedagogia, sensibilització, formació i informació: entre alumnat, a les famílies com a agents educadors, als centres educatius,… de tots els temes importants (educació sexual i lgtbiq+, diversitat, masclisme, diversitat cultural, seguretat,...). Fer xarxa.

    1. Formació gratuïta dins dels Centres Educatius,
    2. Xerrada pel professorat d'orientació sexual (l'homosexualitat o els homes heterosexuals amb "estereotips femenins" estan discriminats) i sembla que existeix respecte però no és així.
    3. Les xerrades serien de formació continuada amb exemples externs de què significa i les conseqüències reals d'aquesta discriminació: què sents? què significa a les nostres vides?
    4. Assignatura amb aquesta matèria sobre transexualitat i orientacions sexuals per l'alumnat (es podria començar a primària per conscienciació) i obligatòria en secundària.


    • Ús de llenguatge inclusiu i respectar els pronoms de les persones.

    1. Utilitzar la diferenciació lingüística pot generar etiquetatge. L'ideal seria no tenir-nos que diferenciar però s'ha d'escoltar les necessitats dels col·lectius discriminats.
    2. Hi ha altres temes més importants com l'accés a la sanitat o els mateixos drets davant de serveis imprescindibles.
    3. Sí és important incloure el "e" si és una necessitat de persones no binàries dins d'un col·lectiu.

    • Barris i mobiliari urbà adaptats per a tota la diversitat de persones, més i millor il·luminats i segurs, més policia.

    1. Il·luminació millor i més policia és per seguretat: la policia seria un mètode de contenció per gent agressora: la gent no s'atreviria a insultar o agredir a altres per condició sexual, per exemple. Millorar la il·luminació per evitar la percepció d'inseguretat
    2. La zona dels museus i del Montjuïc té moltes escales i hi ha moltes rampes: no està preparada per gent amb mobilitat reduïda, la gent gran.
    3. La policia hauria de tenir formació.

    • Augmentar el nivell psicològic i el nivell de formació general, més formació en mediació (resolució alternativa de conflictes). Proporcionar ajuda psicològica per s les situacions de discriminació i maltractament diverses.

    1. Persones que ha fet bullying o altres agressions amb l'expulsió no resolem res.
    2. Més ajuda psicològica en els centres dins del procés adolescent: més acompanyament
    3. Ensenyament en valors.

    • Posar barracons per gent sense llar, formació específica per a les persones en risc d'exclusió i millorar el sistema d'ajudes i beques.

    1. Montjuïc té molta gent vivint al carrer: la vivenda és un dret i, com a mínim haurien de tenir un lloc per viure.
    2. Ajuda psicològica, sistema de millor ocupació = accés al treball.
    3. Sistema d'ajudes i beques, per exemple, amb l'accés de la universitat gratuïta o tenir les condicions socioeconòmiques familiars en compte per beques/ajudes.

    • Proposar espais de trobada interculturals.(*)

    1. Trobades per conèixer les costums d'allà i d'aquí per aprofundir en els vincles.
    2. Les trobades podrien ser als patis dels instituts o als Centres Cívics.
    3. Espais de trobades espontànies

    (*) considerem un districte prou intercultural i ens costa pensar en com serien les trobades.

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir