Contribucions de la sessió*:
• Facilitar el teletreball per evitar desplaçaments.
• Promoure i incentivar que la mobilitat sigui compartida
• Establir un peatge interurbà per entrar a la ciutat
• Millorar la intermodalitat. Millora dels intercanviadors entre les diferents xarxes de transport
• Promoure grans pàrquings d’alta capacitat per bicicletes en punts estratègics i a tots el intercanviadors
• Exigir i posar en marxa urgentment una xarxa de Park & Ride (P&R)
• Fomentar un programa de mobilitat sostenible específic per als polígons industrials.
• Promoure bonificacions per a les empreses que faciliten l’ús de transport públic col·lectiu o d’altres modes de mobilitat sostenible.
• Facilitar la mobilitat sostenible en grans esdeveniments.
• Millorar la continuïtat de la xarxa de bicivia interurbana.
• Estendre la xarxa de línies semidirectes metropolitanes en tots els mitjans
• Estendre el bicing a tota l’àrea metropolitana.
• Integrar el servei de bicing a la integració tarifària o la T-mobilitat.
• Aturar les ampliacions de les infraestructures vinculades al vehicle privat
• Crear estacions de suport a la mobilitat compartida i elèctrica distribuïdes dins i fora de la ciutat.
• Impuls dels sistemes de carsharing elèctrics.
• Reduir la velocitat màxima dels cotxes a l’entrada a Barcelona
• Fer campanyes de comunicació de canvi d’hàbits i de foment del transport públic.
• Millorar i enfortir els canals de comunicació de l’Ajuntament
• Facilitar dades a temps real del flux de cotxes a la ciutat i l’àrea metropolitana, en open data.
*Aquestes són algunes de les contribucions i propostes per desplegar aquesta actuació que van efectuar-se durant la quarta sessió de la Taula (28 de novembre). A continuació, podeu comentar-les o afegir noves contribucions per potenciar l'actuació:
Compartir