Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Pla d’educació i cultura per aprofundir la relació entre les pràctiques artístiques i culturals i els programes escolars

En l'àmbit de l'educació reglada, fomentar projectes que vinculin els centres educatius de primària i secundària i els equipaments i projectes culturals i creatius de territori i de ciutat. Desenvolupar projectes estructurals a llarg termini, que garanteixin una formació permanent i innovadora a partir de la creació artística i la visió crítica de la cultura contemporània, i contribuir en la concepció de ciutadans actius, participatius i crítics. 
Recuperar la importància de les assignatures humanístiques i artístiques (música, arts plàstiques, etc) al currículum escolar
Els museus a las escoles
Potenciar la importància del coneixement de les arts a les escoles
Fomentar l’educació artística en totes les etapes educatives
Pla d’educació i cultura que garanteixi la relació entre les pràctiques culturals i els programes escolars
Programa d'ensenyaments artístics
Promoure l’educació artística a les escoles de primària apropant-la als projectes i agents culturals del barri.
Potenciar el Teatre com una eina educativa de primer ordre
La cultura artística en l’educació formal
Fomentar la connexió entre els espais de creació cultural i a educació formal i no formal.
Pla de foment de l’educació en valors, potenciació educació artística i cultura en general
Oferta educativa gratuïta de museus i equipaments de ciutat per totes les escoles
Programes de projectes educatius entre equipaments culturals i centres a llarg termini
Inserir l’activitat artística i cultural en el currículum educatiu de la formació reglada
Dissenyar els programes educatius promoguts des dels equipaments culturals com a propostes d’innovació pedagògica als centres educatius
Els centres educatius i els centres culturals de proximitat han de ser dues tipologies d’equipaments amb funcions i objectius comuns
Facilitar, flexibilitzar i fer més permeable el funcionament i dinàmiques de les institucions culturals i educatives
Portar la cultura a l'escola
Incorporar la contemporaneïtat als plans educatius
Crear espais de coordinació territorial entre centres educatius i centres culturals
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir