Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Benvolguda,

El Programa d'Execució 2021-2023 del II Pla per la Justícia de Gènere 2021-2025 incorpora vàries actuacions que donen resposta a la teva proposta. Algunes de les més significatives són les següents:

  • Incorporació efectiva de la perspectiva de gènere i de diversitat sexual en el currículum escolar de forma transversal.

  • Reforç del Projecte d’Escoles per la Igualtat i la Diversitat i avaluació.

  • Incorporació de l’educació sexoafectiva de forma més primerenca.

  • Disseny i implementació d’accions de sensibilització i prevenció de les violències masclistes al voltant de les situacions de violència i assetjament que viuen les dones i noies des dels Punts de la Barcelona antimasclista, Xarxa d’Escoles per la Igualtat i la Diversitat, convocatòries de subvencions, etc.

  • Disseny d’accions de sensibilització sobre masculinitats en els espais específics d’educació formal i informal de joves i adolescents, i en l’àmbit del esport.


Moltes gràcies per la teva participació!

Reforçar l'autoestima de noies adolescents

Avatar: angie angie Acceptada

A part de reforçar el treball amb nois (masculins) cap a la igualtat de gènere, treballar explícitament per reforçar l'autoestima de les noies adolescents i empoderar-les per tenir eines que ajudin a trencar certs cercles viciosos. No és la única solució però podria ajudar a trencar dinàmiques de control que empitjoren més la situació.

Parlar amb professorat d'institut per reflexionar sobre situacions que viuen a les aules i poder detectar aspectes específics a treballar.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir