Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Article 9. Senyalització i condicions de circulació a les àrees de vianants"

Conclusions (Català)

  • -

    Moltes gràcies per totes les aportacions! Les recollim totes i les inclourem als resultats.

  • +

    En referència al a petició que les voreres i àrees pacificades siguin d’ús exclusiu de vianants, en general ja és així, cal incloure les necessàries exempcions per a garantir l’accessibilitat universal, i la protecció d’infants lligada a l’ús de joguines a la vorera i bicicletes fins als 14 anys.

     

    Respecte a la indefinició del concepte d’aglomeració, sí que és cert que no és un concepte empíric, però el concepte és clar, i la definició empírica d’aglomeració presentava més problemes que no pas solucions. L’alternativa a la nomenclatura d’aglomeració suposava prohibir totalment la circulació en certs espais, i s’ha preferit mantenir el concepte d’aglomeració i poder permetre la circulació la major part del temps. Cal recordar que en la normativa de circulació existeixen altres conceptes de valoració subjectiva, com per exemple la conducció temerària.

Conclusions (Castellano)

  • -

    ¡Muchas gracias por todas las aportaciones! Las recogemos todas y las incluiremos en los resultados.

  • +

    En referencia a la petición de que las aceras y áreas pacificadas sean de uso exclusivo de peatones, en general ya es así, es necesario incluir las necesarias exenciones para garantizar la accesibilidad universal, y la protección de niños ligada al uso de juguetes en la acera y bicicletas hasta los 14 años.

     

    Respecto a la indefinición del concepto de aglomeración, sí es cierto que no es un concepto empírico, pero el concepto es claro, y la definición empírica de aglomeración presentaba más problemas que soluciones. La alternativa al concepto de aglomeración suponía prohibir totalmente la circulación en ciertos espacios, y se ha preferido mantener el concepto de aglomeración y poder permitir la circulación la mayor parte del tiempo. Hay que recordar que en la normativa de circulación existen otros conceptos de valoración subjetiva, como por ejemplo la conducción temeraria.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir