Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Sesión participativa sobre políticas turísticas"

Descripción (Català)

  • -

    Sessió participativa sobre polítiques turístiques, en el marc del procés participatiu del PAM.

  • +

    Sessió participativa sobre polítiques turístiques, en el marc del procés participatiu del PAM.

    El turisme és un fenomen de caràcter global que interrelaciona amb la vida de les ciutats aportant factors positius i generant també alteracions en el model de vida de cadascuna d’elles.

    En els darrers anys, a Barcelona, una part de les sensibilitats socials entorn del turisme han posat l’accent precisament en aquesta darrera qüestió.

    La immensa majoria dels barcelonins i les barcelonines creuen que el turisme és positiu i beneficiós per a la ciutat, però seria absurd negar que també hi ha una part, igualment notable, que es mostra preocupada pels efectes contradictoris de les seves externalitats. I aquest és, precisament, el punt de sortida sobre el qual cal enfocar aquesta etapa.

    No es vol reduir el nombre de turistes que ens visiten; el que es pretén és gestionar més bé les seves expectatives a la ciutat i administrar amb més eficiència el seu impacte a la mateixa ciutat.

    La sessió participativa estarà estructurada en grups de treball, respectant les temàtiques que estableixen els objectius del PAM de Turisme:

    • Treballar a mitjà i llarg termini per ampliar els atractius que la ciutat ofereix als nostres visitants, implicant-los més intensament en propostes de caràcter cultural, esportiu i científic.
    • Ampliar el perímetre territorial del turisme a Barcelona, resolent l’encaix amb l’àrea metropolitana i, encara més important, amb molts dels districtes de la mateixa ciutat.
    • Modernitzar les eines de gestió turística, amb una vinculació més gran amb els objectius de la marca Barcelona, per aconseguir anticipar-se als fluxos turístics globals tot conduint els nostres visitants perquè esdevinguin en el futur “ciutadans a temps parcial de la ciutat” plenament integrats en el nostre model de vida.
    • Establir una nova governança amb mirada metropolitana i amb participació del conjunt de sectors i agents vinculats a l’activitat turística.
    • Executar els canvis necessaris en la mobilitat turística per tal d’assegurar la màxima eficiència i el millor servei respecte als objectius generals de transport.


Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir