Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Inclòs a 1.6 INFÀNCIA

Trobada amb infants de l’escola Ferran i Clua 2

Febrer
14
2020
  • A l'aula de 4tB
    Carrer de la Manigua, 37, 39, 08027 Barcelona
  • 09:30 AM - 11:00 AM CET
OpenStreetMap - Carrer de la Manigua, 37, 39, 08027 Barcelona

Sessió de debat i recollida de propostes en l'àmbit d'Infància amb l'alumnat de 4tB de l'escola Ferran i Clua.

Informe trobada infants escola Ferran i Clua 2
A l'informe es detallen les propostes sorgides de la trobada amb els infants de 4tB de l'escola Ferran i Clua.
Descarregar fitxer

Acta de la trobada

Es proposen tres sessions de treball, amb tres dinàmiques a cada sessió. En la primera sessió es proposa una dinàmica de diagnosi per cada àmbit a treballar:

·        espai sentim (detecció de necessitats a nivell d’educació emocional)

·        espai vivim (detecció de necessitats al barri)

·        espai opinem (diagnosi de capacitats de decisió)

Les dinàmiques es realitzen de manera simultània i rotativa amb el grup classe dividit en tres subgrups.

Durant la primera trobada, conduïda per dinamitzadors, els infants reflexionen:

·        Espai sentim: pors i inquietuds, eines i espais per treballar aquestes pors.

·        Espai vivim: detecció d’espais del barri que necessiten millores, així com dels ben valorats.

·        Espai opinem: la pròpia capacitat de decisió a casa, a l’escola i al barri.

Durant la segona sessió, conduïda pel professorat, els infants proposen millores concretes en cada un dels espais:

·        Espai sentim: classificació de pors segons si tenen eines per treballar-les o no.

·        Espai vivim: propostes concretes de millora als espais del barri triats.

·        Espai opinem: diferenciació de tasques i activitats que els infants poden fer sols de les que necessiten ajuda. Propostes per incrementar la capacitat de decisió dels infants.

La tercera sessió està dedicada a la priorització de mesures:

·        Espai sentim: priorització de pors dels infants mitjançant la dinàmica de la diana.

·        Espai vivim: recollida de suports a les propostes de millora concretes dels espais del barri triats, fetes durant la segona sessió.

·        Espai opinem: priorització de propostes fetes pels infants per tal de millorar la seva capacitat de decisió.

Les propostes sorgides de la trobada estan recollides a l'informe adjunt.

Al moment de redactar aquest informe no s’ha pogut realitzar la tercera sessió i es desconeix si s’ha realitzat la segona. Els resultats que es mostren provenen d’una diagnosi realitzada a la primera sessió redactada en clau de proposta.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir