A. Impulsar la inversor per la renovació dels Mercats Municipals, com a factor de desenvolupament i de promoció comercial de proximitat, i enfortiment de l'aliança de la governança publico-privada dels mercats municipals; en coordinació amb Mercabarna, com a mercat majorista.
B. Reforçar la gestió més professional dels eixos comercials, per augmentar-ne l'eficàcia en el marc d'un model sostenible de col·laboració publico-privada i comunitària.
C. Millorar la comunicació i la participació en l'àmbit del consum i reforçar l'Oficina Municipal d'Informació a les Persones Consumidores com a servei a la ciutadania i l'impuls del consum responsable.
D. Promoure aliments locals i sostenibles facilitant la viabilitat econòmica i social de la pagesia i el comerç de proximitat generant un millor equilibri territorial i un model alimentari sostenible (#capitalalimentaciósostenible).
E. Impulsar un nou model alimentari, des de la producció fins a la distribució i el consum, fent de Barcelona una ciutat referent internacional en el marc de la Capitalitat Mundial d'Alimentació Sostenible el 2021(#capitalalimentaciósostenible).
Compartir