A. Impuls de l'humanisme tecnològic on s'entengui que la tecnologia ha d'estar al servei de la ciutadania i donar solucions als reptes i problemes que es plantegin.
B. Introduir l'ètica pública per protegir els drets digitals de la ciutadania.
C. Impulsar la cultura i l'emprenedoria digital, potenciant l'ús de la tecnologia com a eina d'apoderament de les persones i les comunitats i fent un ús intensiu, però responsable, de noves tecnologies com la Intel·ligència Artificial, 5G, Big Data o Blockchain.
D. Generar nous models de gestió de l'espai públic que permetin la provisió de serveis més eficients i de referència dintre del concepte de Smart City.
E. Fer de l'Ajuntament una administració més proactiva i capaç d'oferir serveis més personalitzats en funció de les necessitats ciutadanes.
F. Transformar l'organització municipal a través del desenvolupament de les competències digitals de les persones, de la revisió dels processos en clau digital, de l'optimització de la gestió de les dades i de l'actualització constant de la tecnologia.
G. Aconseguir una tramitació interna més eficient a través de la simplificació, estandardització i digitalització dels procediments administratius.
Compartir