Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Millorar i ampliar el transport públic (parades, freqüències, horaris, etc.) per facilitar l’ús i l’accés als entorns sanitaris

Avatar: Mobilitat sanitària Mobilitat sanitària

Potenciar el transport públic per anar a la feina o a les visites a l’hospital donant més oferta en horaris, parades i freqüències per que la gent no triï el vehicle privat. Es posa el cas concret del Vall d’Hebron, que és un hospital de referència a Catalunya, per tant venen molts pacients de fora de l’Àrea Metropolitana i també hi treballa molta gent, tant pel treballador com pel pacients suposa de vegades una hora i mitja de trajecte en transport públic el que en transport privat son de 20 a 30 minuts. En un altre grup, s’assenyala també que cal potenciar el servei del bus del barri per a arribar als centres sanitaris (millorar els vehicles, la freqüència, el recorregut, etc.) Millorar la freqüència dels autobusos que arriben als centres sanitaris. Fer atenció al transport nocturn i als dies festius, on moltes línies no circulen i dificulta molt l’arribada als centres sanitaris en transport públic. Millorar el transport públic vinculat a les zones dels hospitals del consorci Mar Pac de Salut de Barcelona. Es fa referència al problema específic que hi ha al Hospital del Mar i l’Hospital de l’Esperança, sent aquest últim el que té menys accessibilitat directe. Hi ha dos centres amb un bus llançadora però arribar en transport públic a l’Esperança es molt difícil. A l’Hospital del Mar la problemàtica és una altra , no hi ha espai per deixar bicis segures i a l’estiu el transport s’ha de compartir amb el turista justament quan baixa la freqüència de pas dels autobusos i metro. Finalment, també hi ha una queixa que indica que la xarxa de bus va més lenta que mai. Recuperar la línia de bus 11 per tal de facilitar la mobilitat de persones amb problemes mobilitat reduïda. Una de les persones participants es queixa del cas concret del autobús 11 que ara s’ha dividit en dos parts/línies que obliga un 20% de persones a fer un transbordament (s’indica que 200m per una persona gran és massa distància). Realitzar un estudi de mobilitat entre serveis sanitaris i millorar les connexions entre centres sanitaris en transport públic. Hi ha centres sanitaris que no disposen d’algunes especialitzats i cal desplaçar-se entre centres (pediatria, ginecologia..). Es demana específicament connexió entre els CAPs Turó i Rio de Janeiro.

Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir