Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Implantar mesures per reduir l’impacte del vehicle privat (compartir, restringir ús, millorar senyalització, etc.)

Augmentar ús de car-sharing Fer un anàlisi per impulsar la mobilitat compartida. Es pregunta que farà Barcelona en aquest pla per impulsar el motosharing. Restringir l’ús del vehicle privat als nuclis antics de la ciutat: que només puguin circular els veïns i veïnes i altres vehicles autoritzats. Millorar la senyalització d’aproximació a un aparcament. Si la senyalització d’aproximació d’aparcament està ben feta, menys circulació, menys contaminació. Es destaca que cal reduir dràsticament l’ús del vehicle privat de combustió, tenint en compte els pics de contaminació. Cal abordar el problema de salut pública de manera global. Millorar carència dels semàfors, s’assenyala que actualment només es trasllada la contaminació d’un lloc a l’altra. Es destaca la reducció de la mobilitat en cotxe, i augmentar l’ús de la bicicleta, hi ha molta demanda, s’ha de prioritzar la bicicleta, aparcaments de bicicleta a les estacions, que es puguin pujar les bicicletes al transport públic. S’assenyala que en la reforma de l’estació de Sants que s’està reformant el pàrquing es molt petit i s’està fent ara. Es comenta també que es podria agafar altres exemples de les ciutats que ja han fet plans de mobilitat.

Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir