Establir una alternativa ràpida i segura per garantir els avançaments i d’aquesta manera s’evitaria els assetjaments per una conducció més prudent (per exemple portar a un infant a la bici).
Establir un ample de carril bici superior. Sobretot en els trams tensionals (per exemple en la zona del Paral·lel).
Transformació de carrils bici per donar espai a diferents velocitats (per exemple un mínim de 4 metres), ordenats per sentit, segregats i ben senyalitzats (sobretot en les connexions i cruïlles).
Per tenir aparcaments segurs cal diversitat d’aparcaments per diferents tipologies.
Millorar l’enllumenat als carrils bici i netejar correctament els carrils que tenen contigus containers de brossa (risc a punxar roda).
Apostar per un pla integral del Bicing que garanteixin la seguretat.
Campanya de formació i sensibilització perquè sàpiguen la normativa (de conductor) i per la bona convivència, defensant carrils compartits i de qualitat perquè tots els perfils de ciclistes en puguin fer ús.
Més punts de manteniment per reparar rodes.
Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.
Compartir