Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Disseny dels carrils bici amb majors criteris de seguretat per reduir la bretxa de gènere i ampliar l’ús de la bici a altres col·lectius

Avatar: Mobilitat i gènere Mobilitat i gènere

Establir una alternativa ràpida i segura per garantir els avançaments i d’aquesta manera s’evitaria els assetjaments per una conducció més prudent (per exemple portar a un infant a la bici).

Establir un ample de carril bici superior. Sobretot en els trams tensionals (per exemple en la zona del Paral·lel).

Transformació de carrils bici per donar espai a diferents velocitats (per exemple un mínim de 4 metres), ordenats per sentit, segregats i ben senyalitzats (sobretot en les connexions i cruïlles).

Per tenir aparcaments segurs cal diversitat d’aparcaments per diferents tipologies.

Millorar l’enllumenat als carrils bici i netejar correctament els carrils que tenen contigus containers de brossa (risc a punxar roda).

Apostar per un pla integral del Bicing que garanteixin la seguretat.

Campanya de formació i sensibilització perquè sàpiguen la normativa (de conductor) i per la bona convivència, defensant carrils compartits i de qualitat perquè tots els perfils de ciclistes en puguin fer ús.

Més punts de manteniment per reparar rodes.

Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir