Campanya de vigilància pels carrers de velocitat 30 i vies compartides. Per exemple, en el cas de Diagonal i Roger de Llúria amb Passeig de Gràcia, són carrils únics i compartits que no es poden avançar, però els cotxes se salten la normativa i cometen infraccions sense que estiguin sancionats, posant en perill les bicicletes principalment. Connectar tots els punts d’interès de districte i ciutat (per exemple; Plaça Catalunya, Sants, centres de barri, estacions de metro, estacions de tren, busos urbans i llocs de reunions habituals) amb carrils i calçada, velocitat 30 i que siguin segurs. Segregar els carrils bici de les voreres. Ampliar la xarxa de carrils bici de la ciutat i millorar les actuals. La millora passaria per un manteniment millor dels carrils bici existents (per exemple: repintar de nou les línies a terra, afegir separadors). En relació amb el carril bici del carrer escòcia amb Fabra i Puig es proposa que hi hagi un canvi en el llibre d’estil d’aquest pas. El encreuament del carril bici amb la Meridiana no es pot evitar i fa un gir brusc a la dreta del costat muntanya. Aquest carril fa circular més a prop dels vianants, augmentant la possibilitat que es generi una col·lisió, mentre que si fos un carril recte (que no influeixen els cotxes) seria més acurat i més còmode. Estudiar més a fons i treballar en els punts negres de la mobilitat ciclista a Barcelona.
Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.
Compartir