Hi ha carrers que no estan preparats per a persones amb mobilitat reduïda. En el cas de les persones amb escúter tenen drets en poder passejar. Calen itineraris concrets i accessibles. Tenen problemes amb les pujades i baixades, ja que no tenen molta velocitat i això pot ser un perill per a la persona. Calen més aparcaments de zona blava amb cadira de rodes, ja que no n’hi ha prou. Tant en places privades com públiques (per exemple en el cas dels carrers comercials). En relació amb les estacions de metro L1 i L5 (Plaça de Sants) hi ha complicacions per fer el transbord amb cadira de rodes. També s’afegeixen que el transbord a Urquinaona és complicat. (S’aclareix que el metro no és competència municipal i és de la Generalitat). Més subvencions a persones amb mobilitat reduïda. Existeix la targeta blanca, però el problema és que hi ha moltes persones amb mobilitat reduïda i el pressupost queda reduït. Hi ha uns autobusos específics que no són aptes per persones amb mobilitat reduïda perquè no l’accés de sortida als escúters. Visibilitzar a la resta de passatgers el botó groc del metro per a persones amb mobilitat reduïda.
Aquesta proposta ha estat recollida a una sessió de participació del PMU.
Compartir