Pla de Mobilitat Urbana 2025-2030
Per una mobilitat segura, saludable, sostenible i eficient
Aparcaments de bicicletes de primera classe - Mobilitat sostenible
Els usuaris de bicicletes a Barcelona, pel que fa als drets i infraestructures d'aparcament es tracten, tristament, com a ciutadans de segona classe.
Les Bicicletes tenen mes restriccions d'aparcament i es roben mes que les motos. Els parking publics o privats tenen menys places de bici.
Si no donem als seus usuaris els mateixos drets ni els proporcionem unes infraestructures equivalents no lograrem incrementar la mobilitat sostenible i disminuir els gasos d'efecte hivernacle.
En aquest aquest apecte cal:
- Fixar un percentatge d'aparcaments de bicicleta als parkings publics per llei.
- Facilitar la modificacio de parkings privats, baixos o lobbies per a que acullin places de bicicleta. ( Potser incentivant amb ajudes econòmiques )
- Modificar normatives de construccio per a que incloguin un % de parkings de bicicleta.
- Crear parkings vigilats prop d'estacions per millorar intermodalitat.
- Crear parkings segurs al carrer
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Carregant els comentaris ...