Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Disminuir la demanda induïda ( publicitat ) de medis de transport no sostenibles - Mobilitat sostenible

Avatar: Jordi Sala Jordi Sala

Estem en mig d'una emergència climàtica ( a banda de estar propers a una crisis de recursos i energètica ) pero seguim anunciant medis de transport no sostenibles. Els anuncis creen una demanda induïda que augmenta les ventes de vehicles contaminants.

Creiem que Barcelona podria donar un pas endavant i prohibir o limitar els anuncis de cotxes i motocicletes a les marquesines publicitaries o autobusos. Al meu parer no s'hi hauria de poder anunciar cap moto o cotxe. Ja que encara que fossin elèctrics només solucionen, potencialment, les emissions, segueixen tenint tota la resta de problemàtiques del vehicle privat.

Però podríem estar d'acord en que una primera aproximació per els anys inicials seria prohibir els anuncis de cotxes i motos que no fossin totalment elèctrics. Deixant fora inclòs els PHEV, per exemple un SUV PHEV consumeix 8 litres als 100 quan no fa servir el mode EV.

Si mes no es podria limitar a les que son propietat de l'ajuntament.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir