Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Començar a afegir projectes. Selecciona com a mínim 2 projectes que vulguis i vota segons les teves preferències per a definir el pressupost.

0 € Assignat 3.000.000 € Pressupost
Assignat 0 € 3.000.000 € Pressupost

Resultats votació

Pacifiquem els entorns escolars del carrer de Londres

Descripció breu: Proposem pacificar els entorns de l’Escola Mallorca, l’Escola Bressol Londres, l’Escola Sagrada Família i l’Escola IPSE, al carrer de Londres, entre els carrers de Casanova i del Comte d’Urgell. 

Volem guanyar espai de passejada per als vianants mitjançant una intervenció tàctica i la transformació d’alguns xamfrans en espais d’estada.

Descripció ampliada: Al carrer de Londres hi ha quatre escoles, repartides en dues illes de l’Eixample. Per això proposem avançar en la pacificació d’aquest eix escolar.

Volem ampliar, mitjançant una intervenció tàctica, la vorera del costat de mar del carrer de Londres, entre els carrers del Comte d’Urgell i de Casanova. 

El projecte preveu convertir en espais d’estada per al veïnat dos xamfrans més de la cantonada del carrer de Londres amb el de Villarroel, de manera que els camins d’accés a les escoles es creuin en una cruïlla amb tres ecoxamfrans pacificats. 

Per preservar la seguretat dels infants i dels vianants, en una zona molt transitada, proposem reduir la velocitat de circulació a 20 km/h, reforçar la senyalització al voltant de les escoles, instal·lar-hi bandes reductores i millorar el traçat del carril bici.

Així es guanyarà espai d’estada, de descans, de joc i de relació veïnal. També proposem instal·lar-hi jardineres, bancs, mòduls saltables i taules amb bancs, així com pintar el terra.

Gràcies a aquestes actuacions, podrem reduir la contaminació atmosfèrica i acústica al voltant de les escoles. 

Incorporació de la perspectiva de gènere: Disposar d’espai de joc i estada a l’entorn de les escoles fomenta les relacions entre la comunitat educativa, reforça les xarxes de suport entre famílies per a la cura dels infants i això té un benefici directe en la conciliació familiar. Pacificar i guanyar seguretat als entorns escolars incideix directament en el reforç de l’autonomia dels infants per poder-se desplaçar sols fins a l’escola quan les seves famílies ho creguin oportú.

Persones o entitats impulsores: AFA Escola Mallorca i AFI Escola Bressol Londres

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir