Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Nuevo Plan Especial de Infraestructuras (PEI)"

Avatar: Democràcia Activa 22 Democràcia Activa 22

Descripción (Català)

  • +

    Redactar un nou Pla Especial d’Infraestructures (PEI) que actualitzi l’actual. Cal implementar sistemes d’il·luminació més eficients, un millor disseny de voreres i potenciar i estendre la xarxa de producció centralitzada de fred i calor. La il·luminació insuficient prevista a l’actual PEI genera percepció d’inseguretat a les zones d’oficines i fàbriques, especialment en dones i joves. I l’estat de les voreres de la majoria de les zones no transformades 22@ estan en degradació o d’amplada insuficient, cosa que n’impedeix l’accessibilitat universal. Aquests dos elements requereixen actualitzar les condicions previstes al PEI per tal d’assegurar la resolució de les actuals problemàtiques veïnals.

    Cal actualitzar els esquemes generals de mobilitat i jerarquització de vies d’acord amb les necessitats i criteris més actuals. És necessari potenciar els transports alternatius (bicicletes, vehicles elèctrics i compartits, eixos per a vianants, etc.). La reducció generalitzada del nombre de places d’aparcament evitarà problemes derivats de la construcció de soterranis, d’afectació del freàtic i d’abocament d’aigües bombejades a la xarxa de clavegueram.

    Cal introduir més elements de transport públic, sobretot a les àrees menys dotades com pot ser la zona nord. La implantació de noves línies de transport públic és clau per impulsar el desenvolupament dels seus entorns. Complementàriament a la implantació de nous elements de transport públic, cal reforçar la xarxa de vies cíviques que poden connectar peces significatives del territori, com poden ser els edificis patrimonials, amb les estacions i parades de transport públic ja existents.

    Els criteris generals d’urbanització han de prioritzar la major extensió de terra drenant, el millor funcionament del cicle de l’aigua i la major presència del verd urbà. També han aparegut al llarg del temps noves possibilitats lligades a la producció energètica sostenible i a l’autoconsum que cal incorporar.

Descripción (Castellano)

  • +

    Redactar un nou Pla Especial d’Infraestructures (PEI) que actualitzi l’actual. Cal implementar sistemes d’il·luminació més eficients, un millor disseny de voreres i potenciar i estendre la xarxa de producció centralitzada de fred i calor. La il·luminació insuficient prevista a l’actual PEI genera percepció d’inseguretat a les zones d’oficines i fàbriques, especialment en dones i joves. I l’estat de les voreres de la majoria de les zones no transformades 22@ estan en degradació o d’amplada insuficient, cosa que n’impedeix l’accessibilitat universal. Aquests dos elements requereixen actualitzar les condicions previstes al PEI per tal d’assegurar la resolució de les actuals problemàtiques veïnals.

    Cal actualitzar els esquemes generals de mobilitat i jerarquització de vies d’acord amb les necessitats i criteris més actuals. És necessari potenciar els transports alternatius (bicicletes, vehicles elèctrics i compartits, eixos per a vianants, etc.). La reducció generalitzada del nombre de places d’aparcament evitarà problemes derivats de la construcció de soterranis, d’afectació del freàtic i d’abocament d’aigües bombejades a la xarxa de clavegueram.

    Cal introduir més elements de transport públic, sobretot a les àrees menys dotades com pot ser la zona nord. La implantació de noves línies de transport públic és clau per impulsar el desenvolupament dels seus entorns. Complementàriament a la implantació de nous elements de transport públic, cal reforçar la xarxa de vies cíviques que poden connectar peces significatives del territori, com poden ser els edificis patrimonials, amb les estacions i parades de transport públic ja existents.

    Els criteris generals d’urbanització han de prioritzar la major extensió de terra drenant, el millor funcionament del cicle de l’aigua i la major presència del verd urbà. També han aparegut al llarg del temps noves possibilitats lligades a la producció energètica sostenible i a l’autoconsum que cal incorporar.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir