En primer lloc, ens volem disculpar pel retard en la resposta.
Informar que, passem nota al departament de contenidors perquè valori el canvi de lloc dels contenidors.
Aquesta redistribució s’ha fet estratègicament, responent a les singularitats de cada barri i als requeriments tècnics de cada espai concret.
Per assegurar que la nova distribució i la quantitat de contenidors a cada zona són adequades a les necessitats del veïnat i per evitar el desbordament i l’abandonament de residus a la via pública, els equips del servei de recollida fan periòdicament anàlisis de l’estat d’emplenament dels contenidors. D’aquesta manera, es poden planificar els reajustaments necessaris.
Indicar també, que hi han equips de manteniment de l'estat de neteja de les ubicacions dels contenidors, que passen en els diferents torns.
Cal puntualitzar que, amb la nova distribució, s’ha evitat posar contenidors als xamfrans per una qüestió d’accessibilitat i per millorar la visibilitat de vianants i vehicles.
Pel que fa al soroll, la recollida es fa en diversos torns per tal d’evitar les molèsties que ocasiona. Si bé és cert, que aquesta recollida pot arribar a generar un cert soroll, també és cert que a vegades aquest soroll és inevitable. També, s’ha de dir que, l’horari de recollida es fa durant les 24h del dia, i es realitza en tot un seguit d’itineraris, que passen per diferents carrers i zones de la ciutat, fent que a cada zona l’horari de la recollida variï. Per últim, indicar que sempre tenim en compte les queixes de soroll, ja que som conscient de que en generem.
Us agraïm la vostra participació i restem a la vostra disposició per a futures comunicacions.
Compartir