L’Ajuntament dona suport de manera global a la recomanació i s’incorporarà a una estratègia completa de comunicació adreçada a la joventut a partir dels serveis infoJOVE com a porta d’entrada.
Al Fòrum Jove BCN s’ha posat clarament de relleu que l’actual estratègia de comunicació de l’Ajuntament en quant als serveis i programes adreçats a joves és insuficient.
En aquest sentit, i com a resposta a la recomanació, es treballarà en una campanya comunicativa adreçada a la joventut, posant l’accent en els serveis infoJOVE, com a porta d’entrada als serveis i recursos municipals juvenils.
Aquesta campanya, de gran abast, inclourà, a banda dels mitjans online i offline habituals en la comunicació municipal, la creació d’un nou espai online on agrupar serveis i continguts de forma més clara i usable. Aquest nou espai digital o landing contindrà tota la informació rellevant adreçada a la joventut i presentada de manera fàcil i atractiva. La campanya preveu comptar amb figures més properes a la joventut, com ara influencers.
Per tal de facilitar al màxim el coneixement dels serveis i recursos municipals, es crearà també un Xat Bot per a joves, que es preveu que comenci a funcionar al 2023, a través del qual es podrà oferir atenció immediata, complementant així l’atenció presencial o telemàtica dels serveis infoJOVE.
L’estratègia de comunicació a la joventut neix de la unió de totes les recomanacions sorgides al Fòrum Jove BCN en matèria de comunicació. Es crearà un únic pla de comunicació per tal de maximitzar el seu impacte.
Pressupost: Pel 2022 es preveu un pressupost de 200.000 € per a aquesta campanya de comunicació.
Compartir