Les Rambles
#RepensemLesRambles Projecte cooperatiu per la millora de la Rambla de Barcelona
Prioritat vianants. Opció 1: bus de barri
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#RepensemLesRambles Projecte cooperatiu per la millora de la Rambla de Barcelona
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
808468a3e50437a1799971dce0249c8cd8b2bea881ff46b86579d0a702b2b87d
Origen:
{"body":{"ca":"per pacificar el moviment, \r\ni incloure-ho en el Pla de gestió d’espais de gran afluència.\r\n\r\nDiagnosi dels GCC amb kmZero:\r\n• La Rambla va a un ritme frenètic.\r\n• Interferències entre els vianants i els vehicles motoritzats en l'ús, moviment i ambient, el repartiment intensiu de mercaderies trenca les cadenes de quotidianitat veïnals.\r\n• Els moviments de càrrega i descàrrega són excessius i bloquegen la mobilitat dels carrils de calçada amb freqüència.\r\n• La bona gestió de les Rambles requereix accions que pauten l'espai i accions que pauten el temps.\r\n• L'existència de pàrquings, a més d'excessiva, contribueix al ritme frenètic, a l'espai aliè i al soroll.\r\n• La permissivitat d'afluència massiva a les Rambles és una estratègia de captació de vianants i vehicles (consumidors potencials).\r\n• Hi ha pocs veïns I veïnes.\r\n• Manca de connectivitat amb espais lliures del centre ciutat i del front marítim."},"title":{"ca":"Prioritat vianants. Opció 1: bus de barri"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/lesrambles/f/2393/proposals/12492/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/lesrambles/f/2393/proposals/12492/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
0 comentaris
Carregant els comentaris ...
Carregant els comentaris ...