La Meridiana et demana un canvi
#meridiana Procés de renovació de l'avinguda Meridiana
Limitar nombre de carrils de sortida i entrada per Meridiana
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#meridiana Procés de renovació de l'avinguda Meridiana
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
a46f902f7c40f76abed74a51fc877b0b7c56f2ba9ae6c31b190597c7a078f400
Origen:
{"body":{"ca":"Per reduir el nombre de vehicles que constantment accedeixen a la ciutat per la Meridiana i fan que sigui tant difícil la convivència, enrareixen l'aire i l'omplen de fum i de sorolls, s'haurien de reduir els carrils d'entrada. Per exemple, a l'alçada de Pare Claret reduir la Meridiana (via Rambla Central o voreres més amples) fent que cada cop entressin menys cotxes fins a Mallorca o Aragó. D'aquesta forma el barri de Clot Camp de l'Arpa no rebria tant impacte de cotxes, sorolls i fums."},"title":{"ca":"Limitar nombre de carrils de sortida i entrada per Meridiana"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/meridiana/f/25/proposals/11781/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/meridiana/f/25/proposals/11781/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Lluís Vilarrasa i Colls
Tu treballes? A dins o fora de Barcelona? A quin món vius?
Jo, que tinc 73 anys, vivint a Barcelona, he hagut d'anar a treballar durant tota la meva vida laboral als polígons industrials d'altres poblacions on no hi ha un transport públic directe o indirecte: Prat de Llobregat, Sant Andreu de la Barca, La Llagosta, Tarragona,... havent de visitar a clients, conduint sol el cotxe. Havia de fer autostop?
Una mica de sentit comú i serietat.
En l'actualitat les visites als clients es "fan" majoritàriament via electrònica i més que se'n faran així en el futur. El transport públic col·lectiu a demanda és una solució que s'està duent a terme en molts indrets des de fa anys i la satisfacció dels usuaris és altíssima.
Si... treballo, a fora i a dins de Barcelona i visc al mateix món que vostè.
Crec que no m'ha entès... ha pensat que la gent que viu del cotxe (professionals, taxistes, de servei públic) podrien desplaçar-se millor i no fer tantes cues per sortir i entrar a Barcelona si la resta fes un ús raonable del seu vehicle?
Realment creu que tota la gent que entra i surt de Barcelona cada dia ho fa perquè no té altre mitjà de transport o molts ho fan per comoditat? Vostè o la gent que va a polígons potser necessiten el cotxe i és raonable, però no crec que sigui el cas general. Una mica de visió global i bon humor. Salutacions.
Carregant els comentaris ...