Destinació i promoció turística
-
sala de juntesCarrer Llacuna, 162 -164, 08018 Barcelona, Barcelona, Espanya
-
Debat per pensar de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità. Grup tancat.
Programes de promoció en origen, no en destinacióRevisar les oficines d'atenció al visitantReconfigurar Turisme de Barcelona com a instrument de promoció turísticaAlinear insitucions per cercar estratègies conjuntesReforçar la comunicació interna per tal d'interessar el públic localIncidir en que ens visiten per segona o més vegadesAlinear el màrqueting turístic amb els interessos de la ciutatActa de la trobada
Grup de treball del Pla Estratègic de Turisme 2020.En aquesta sessió s'ha debatut de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità.
Compartir