Superilles al districte de Sant Martí
-
Biblioteca Poblenou - Manuel ArranzCarrer del Joncar, 35, 08005 Barcelona, Barcelona, Espanya
-
Què són i com es volen implantar les superilles a Sant Martí
Obertura de la Via Trajana: pont Santander i solar Coca-ColaEfecte mostra o mirall.Disseny i control de la circulació.Urbanitzar la plaça Palerm - Pere MoraguesACTUACION AREA PARA PERROS JARDINES CLOT DE LA MEL (LOPE DE VEGA,280) SANT MARTIAmpliar l'espai de vianants al c. Badajoz entre av. Icària i c. Ramon TurróREURBANITZACIÓ DEL CARRER PISTÓ (ENTRE LA PLAÇA ROBACOLS I EL CARRER DEGÀ BAHÍ)Placeta i espai de joc infantil al carrer Freser amb Trinxant.Donar ús a solars buitsDignificar l'entorn de l'antic barri del taulatEix Pere IvMillora del carrer Freser i de l'entorn de la Plaça St Josep de CalassançReforma del Passeig de Sant JoanReforma del carrer Sant Joan de MaltaCanvi de paradigma.Repensar o canviar el concepte Superilla.Acceleració de la implantació funcional de la Superilla.Superilla en el mandat actual.Aprofitament projecte 1a. Superilla del Poblenou.Crear més aparcaments.Pacificació a les zones escolars.Construcció d'un parc a l'illa Pallars-Selva de Mar-Veneçuela-ProvençalsSuperilla central del PoblenouImpuls de les superillesHacer peatonal la calle meridional del ClotSuperilla des del Casc Antic.Àrees per a gossos al districte de Sant MartíUrbanitzar la plaça de Palerm i el carrer de Pere MoraguesProjecte integral de l'eix Pere IVImpulsar les superillesEstudiar la mobilitat i els camins escolarsPla "BUITS" de Sant MartíReformar les places de Sant MartíTaula de mobilitatIntervencions urbanístiques al Clot i el Camp de l'ArpaIntervencions urbanístiques a la Vila OlímpicaIntervencions urbanístiques al barri del PoblenouPla de mobilitat i espai públicObrir la via Trajana: pont de Santander i solar de la Coca-ColaActa de la trobada
A nivell general és majoritària l’opinió dels beneficis del projecte de les Superilles i de la necessitat de repensar el model de ciutat que volem: més per les persones i no tant per els cotxes.Tot i així, hi ha tres grans temes de debat i afectacions. En primer lloc, el tema de la mobilitat tant interurbana com amb la resta de l’àrea metropolitana o les zones industrialitzades del Vallès. És consensuada la necessitat de donar resposta a la millora d’aquesta àrea de mobilitat. En segon lloc, preocupa que per els carrers que es desplaci el trànsit de la superilla augmenti considerablement el número de cotxes i es tornin carrers encara més sorollosos i transitats. I per últim, de manera general es creu que el concepte de superilla no s’està comunicant bé i no està arribant a les persones, ja que el desconeixement és majoritari encara que segurament molta població veuria positivament el projecte.Es creu que en el cas del Poblenou és necessari partir de la diagnosis i el procés que es va fer en la primera superilla i a partir d’aleshores pensar la seva extensió cap el mar. D’altra banda es demana una diagnosi de viabilitat que mostri com ha afectat a la circulació el projecte de la Superilla de Poblenou i també que es faci retorn amb dades de la implantació del projecte. Es fa referència al PAM, a l’àrea on s’enquadra el projecte que ha passat a ser Espai Públic i Mobilitat, abans eren 4 eixos (Mobilitat, espai públic, biodiversitat i verd urbà i governança) i finalment el conseller demana una calendarització del procés.
Compartir