Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Pla d'aparcaments per Barcelona

Ampliar les zones d’aparcament regulat a la ciutat i repensar-ne la funcionalitat i la gestió. Crear aparcaments metropolitans als afores de la ciutat per evitar l’entrada de vehicles al centre. Estudiar estratègies per desincentivar l'ús del transport privat a través de l’aparcament. Ampliar els aparcaments per a motos a la calçada i baixar les motos de les voreres.
Recuperar les voreres per als vianants, tot eliminant l’aparcament de motos i traslladant-lo a la calçada i als aparcaments subterranis
Menys espai públic pel cotxe
Més aparcaments públics vigilats a la ciutat
Aumentar las reservas de aparcamiento para motos
Aparcament Vallcarca
Targeta de resident del barri (Eixample part central) per poder tenir dret a càrregar i descàrrega en els nosres domicilis
Promoure estratègies dissuasives de l’ús del vehicle privat motoritzat
aparcar a les boreres quan juga el barça
Targeta combinada transporte publico y parking
Facilitar el pagament de l'àrea verda als veïns
Reduir les àrees d'aparcament en espai públic per recuperar-les per a persones
Eliminar (o rediseñar) "zona verde" de toda la ciudad
PARKINGS EN LAS ENTRADAS DE BARCELONA
Restringir el vehicle privat al centre de la ciutat
Area d'aparcament per Residents telemàtica, sense tiquet físic
Motos fora de les aceres
Evitar motocicletas en las aceras.
Regular la mobilitat amb vehicle privat
Treure totes les motos de les voreres
Limitación de coches en la ciudad de Barcelona.
Estudiar exempcions de construcció d'aparcament en noves promocions d'habitatge
Optimització de l’aparcament en superfície: cotxe, bicicleta, autobús discrecional i motos
Ni un cotxe aparcat al carrer el 2035
Establir un sistema d’aparcaments a les entrades de la ciutat com a enllaç amb el transport públic.
Creació d’una zona d’aparcament dissuasiu a l’entrada de Barcelona
Pacificació de la Meridiana
Consell Sectorial de Comerç
Necessitats i propostes d'habitatge al districe de Sants-Montjuïc
Debat i propostes per un turisme sostenible al barri de la Sagrada Família
Escola Betània - Patmos: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (3r ESO C)
Escola Sant Ramón Nonat: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (3r ESO B)
Espai Jove La Fontana: Una Barcelona més humana i en transició ecològica
El consum conscient i transformador: El pla d'impuls del consum responsable.
Temps i persones, pactem la ciutat
Consell Ciutadà per la Sostenibilitat i signants compromís - Sessió de treball PAM
Escola Betània - Patmos: Una Barcelona més humana i en transició ecològica (3r ESO A)
Salut pública: qualitat de l'aire i al·lèrgies
Pacte per la Mobilitat - sessió de treball PAM
Jornada participativa sobre mobilitat sostenible i espai públic
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir