Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Inclòs a Turisme a Gràcia

Desenvolupament territorial del Pla estratègic de turisme

Elaborar un pla de districte en línia amb el Pla de turisme de ciutat. Identificar l'impacte del turisme al districte i les oportunitats.


Apujar les taxes i impostos turístics
Turisme: Aprofitar i canalitzar el turisme perquè passin per altres carrers i zones revitalitzant els comerços.
Turisme: Donar noves llicències per crear nous establiments al barri que fan falta que ho demanen tant els turistes com els propis veïns del barri.
Fomentar un turisme més familiar, cultural a Gràcia
Turisme: Controlar als manters del Parc Güell ja que guarden les seves coses en el Parc.
Pla de turisme del districte
Limitacio d'alçada i permisos construcció d'hotels
Adaptar experiències com a Berlin, on s’exigeixi que si poses 1 pis de lloguer turístic, has de posar 1 per llogues mensual/local. Aprofundir en una reglamentació d’habitatges.
Desviar el turisme cap altres barris de la zona nord.
Controlar i no fer més promocions del turisme per no augmentar la càrrega actual.
Aplicar una major regulació i limitació de llicències als hotels i albergues en zones plenes i limitar la pujada dels llogues comercials
Fer campanyes de sensibilització al visitant per exigir-li més responsabilitat i conducta respectuosa amb els barris.
Apostar per un model de turisme sostenible
Aplicar estratègies que regulin el consum de recursos en els serveis turístics.
Establir una capacitat de càrrega que determini un sostre de visitants i allotjaments.
Obrir espais comuns de trobada entre veïns, veïnes i visitants.
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir