Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Pla estratègic de turisme 2016-2020

Generar coneixement públic al voltant del turisme mitjançant l’anàlisi en profunditat de la conjuntura actual i els escenaris de futur del debat amb els agents socials i dels informes encarregats. Elaborar un document amb propostes específiques per a la gestió turística municipal dels propers anys basant-se en criteris de responsabilitat, sostenibilitat, cohesió, redistribució i innovació. Integrar de forma concurrent els debats que emanen dels diversos plans i instruments relacionats amb el turisme, recollint també documents, reflexions i treballs ja realitzats.
Fomentar la innovació i l'emprenedoria en el sector turístic.
Inspeccions laborals.
Turisme per a barcelonins
Inspeccions serveis turístics
Elaborar un Pla de Turisme de Barcelona que potenciï un model de turisme sostenible
Crear rutes i itineraris alternatius al turisme als barris
Guies turístics amb auriculars
Establir un criteri de regulació segons la densitat, de la mateixa manera que es treballa en les previsions de l’urbanisme.
Revisar les oficines d'atenció al visitant
Creació d'un pla integral de Sostenibilitat Turistica per a la ciutat de Barcelona
Informar els turistes del que es pot i no es pot fer
Desconcentrar activitat cultural i comercial per distribuir turisme:
Impulsar la incubació de nous projectes i iniciatives d’economia col·laborativa procomú: crear una alternativa no extractiva a AirBnB
Promoció de segells públics de qualitat turística
Contra l’explotació laboral
Professionalitzar els/les guies turístics/ques
Control de la mobilitat turística
Fer pedagogia als turistes de les normes de civisme de Barcelona
Implicar ciutadania en campanyes de sensibilització turistes
Regular i controlar el turisme
Considerar les entitats privades com a col•laboradors de l’Administració en la gestió de l’eradicació de l’oferta turística il•legal
Segell d’establiment legal i promoció entre els turistes que arriben perquè ho demanin
Obrir marcs estables de participació, concertació i acord en matèria d’ocupació en el sector turístic
Impulsar estratègies per tal que els ciutadans de Barcelona puguin gaudir dels equipaments culturals amb gran afluència turística
Posar en valor cert patrimoni existent en barris perifèrics per tal de captar l’interès turístic
Regular els nous fenòmens d’economia col•laborativa i regularitzar els negocis turístics “informals” i l’economia submergida
Donar suport a les iniciatives internes i a les entitats de difusió turística
Pla de decreixement turístic
Crear un segell de qualitat turística
Treballar més l’acollida del turista (abans i durant la seva estada)
Millorar la informació turística.
Paquets turístics per participar a vida social i cultural.
Plataformes de turisme col·laboratiu, sense contraprestació econòmica
Crear sinergies entre entitats tercer sector i l’activitat turística
Promoure i regular el turisme col·laboratiu.
Promoure i regular el turisme col·laboratiu.
Promoure i regular el turisme col·laboratiu.
Crear uns premis municipals al turisme sostenible.
Reforçar la inspecció de l’oferta turística il·legal.
Desconcentrar activitat cultural i comercial per distribuir turisme:
Implicar els operadors privats en la desconcentració del turisme.
Impulsar un pacte per a l’ocupació en el sector turístic.
Pla estratègic de turisme 2016-2020
Rutes turístiques
Volem un marc normatiu just i racional per compartir casa nostra
Regular i contorlar el turisme
Posar en valor el coneixement dels guies turístics
Generar turisme al Districte, comunitari i responsable
Posar condicions al creixement de la segona corona de la ciutat i tenir en compte l'impacte ambiental
Descongestionar el turisme descentralitzant-lo i creant altres pols d’atracció
Alinear el màrqueting turístic amb els interessos de la ciutat
Reforçar la comunicació interna per tal d'interessar el públic local
Alinear insitucions per cercar estratègies conjuntes
Reconfigurar Turisme de Barcelona com a instrument de promoció turística
Programes de promoció en origen, no en destinació
Implicar al sector hoteler amb l'entorn propi
Dissenyar accions de sensibilització dirigides als turistes.
Impulsar un Pla de mobilitat turística
Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir