Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Canvis a "Foment de les iniciatives de dinamització i lleure als equipaments i centres educatius durant el període no lectiu sobretot per als infants que per motius socioeconòmics no poden gaudir d’unes vacances fora del seu espai de vida habitual. Garantir una programació de lleure amb reforç social a l'estiu i al Nadal a: C. Meridiana, T. Baró, Roquetes i Turó"
Data de finalització
- -2019-04-30
- +2017-12-31
Títol (Català)
- -Foment de les iniciatives de dinamització i lleure als equipaments i centres educatius durant el període no lectiu sobre tot per als infants que per motius socioeconòmics no poden gaudir d’unes vacances fora del seu espai de vida habitual. Garantir una programació de lleure amb reforç social a l'estiu i al Nadal a: C. Meridiana, T. Nova, Roquetes i Turó
- +Foment de les iniciatives de dinamització i lleure als equipaments i centres educatius durant el període no lectiu sobretot per als infants que per motius socioeconòmics no poden gaudir d’unes vacances fora del seu espai de vida habitual. Garantir una programació de lleure amb reforç social a l'estiu i al Nadal a: C. Meridiana, T. Baró, Roquetes i Turó
Títol (Castellano)
- -Foment de les iniciatives de dinamització i lleure als equipaments i centres educatius durant el període no lectiu sobre tot per als infants que per motius socioeconòmics no poden gaudir d’unes vacances fora del seu espai de vida habitual. Garantir una programació de lleure amb reforç social a l'estiu i al Nadal a: C. Meridiana, T. Nova, Roquetes i Turó
- +Foment de les iniciatives de dinamització i lleure als equipaments i centres educatius durant el període no lectiu sobretot per als infants que per motius socioeconòmics no poden gaudir d’unes vacances fora del seu espai de vida habitual. Garantir una programació de lleure amb reforç social a l'estiu i al Nadal a: C. Meridiana, T. Baró, Roquetes i Turó
Títol (en)
Descripció (Català)
- +El lleure suposa entendre el temps lliure des d’una mirada educativa, més des de l’òptica de la priorització de la infància com a sector d’edat clau en les polítiques municipals. En aquest sentit es proposa el reforç educatiu i la programació d’activitats de lleure als centres escolars fora de l’horari escolar com a eixos bàsics d’actuació. Els principals agents són les direccions de les escoles, les AMPA’s, les entitats del territori i els diferents agents municipals.
Descripció (Castellano)
- +El lleure suposa entendre el temps lliure des d’una mirada educativa, més des de l’òptica de la priorització de la infància com a sector d’edat clau en les polítiques municipals. En aquest sentit es proposa el reforç educatiu i la programació d’activitats de lleure als centres escolars fora de l’horari escolar com a eixos bàsics d’actuació. Els principals agents són les direccions de les escoles, les AMPA’s, les entitats del territori i els diferents agents municipals.