Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Al punt 1.5 del Pla es recull la següent mesura: Aprofundir en la mirada comunitària del procés educatiu tenint en compte el conjunt d’agents rellevants de l’entorn, fomentant la participació activa d’infants, joves i famílies (a partir de la feina que s’està fent amb les AFA i l’AFAPCC) en projectes del barri —en la línia d’alguns programes del Pla de barris—.

També al punt 4.2 es recull la necessitat d'incorporar la perspectiva intercultural en els espais informals de participació.

Finalment, en el punt 4.3 marca com a objectiu específic per a l'àmbit educatiu, revisar els espais actuals de participació de les famílies (...) de manera que aquests espais esdevinguin més representatius de la pluralitat del barri.

Espais d’escolta activa i de construcció col·lectiva de noves dinàmiques participatives de les famílies.

Proposta generada a una sessió participativa.

Participació intercultural i diversa a les AMPA/AFA: espais d’escolta activa i de construcció col·lectiva de noves dinàmiques participatives de les famílies.

Generar espais d’escolta activa i bidireccional per facilitar la incorporació de les famílies d’orígens i contextos diversos a les dinàmiques de les AMPA/AFA. Tenir en compte la seva realitat socioeconòmica, la seva disponibilitat horària (convocatòries i actes els dissabtes) i el seu context sociocultural. Comunicació adaptada a al plurilingüisme de les famílies dels centres. En definitiva, construir noves dinàmiques i maneres de fer les AMPA/AFA en relació a la mirada instrospectiva dels models de les pròpies AFA, que requereixen d’intervenció i repensar-se amb perspectiva intercultural, així com de reconeixement de la diversitat sociocultural i socioeconòmica de les famílies dels centres escolars.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir