Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

La proposta queda recollida en els punts 2.1, on es es marca l'objectiu de incorporar la perspectiva intercultural a les campanyes de comunicació municipals, i el 4.2 del Pla, on inclou la necessitat de millorar la comunicació, els canals, els mitjans i el llenguatge per arribar al màxim nombre de persones possible.

Recuperació i aprofitament dels mitjans de comunicació local en la difusió, normalització i visibilització de la diversitat

Proposta generada a una sessió participativa.

Per una banda, recuperar els mitjans de comunicació locals públics, com a elements claus de difusió, creació d’opinió pública, mediació entre els diferents col·lectius i els “autòctons”... Per altra banda, donar presència/insistir en les diferents realitats culturals de la ciutat a través dels mitjans de comunicació locals públics, tals com Barcelona Televisió o ràdios i revistes de barri. Però no només quan es tractin temes que tenen a veure amb la seva identificació ètnica o cultural, sinó també en altres temes de la vida quotidiana de la ciutat (economia, espai públic, etc.).

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir