Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Inclosa a la línia d’acció 13.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetesFem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
El text següent és una representació abreviada i criptografiada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
0423e93aa09d9b81e39fce58bb6ea41fefa6a95b9c7f0f7613d177163c0a8978
{"body":{"ca":"La transició energètica requereix d’una campanya més continuada, que apel·li a canvis profunds en l’ideari col·lectiu, que creï una consciència crítica i responsable i que posi en valor les polítiques ambientals com a polítiques socials. \r\n\r\nAquesta campanya hauria d’adaptar-se als diferents tipus de col·lectius (joves i grans, convençuts i no convençuts, amb baix o alt poder adquisitiu...). Una via seria implicar a prescriptors representatius de cada tipus de destinatari (líders populars), de manera que no es visualitzi que tots els missatges vénen de l’administració. \r\n\r\nEntre tots els col·lectius destinataris d’aquesta campanya, caldria incidir especialment en la població més jove."},"title":{"ca":"Llançar una campanya més profunda i continuada per promoure un nou ideari col·lectiu cap a la transició energètica "}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia(Link extern) i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir