Salta e ir al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

Incluida en la línea de acción 13.

Realitzar campanyes d’educació i conscienciació sobre el canvi climàtic

Avatar: Propuesta oficial Propuesta oficial Acceptada
Per tal de provocar un autèntic canvi d’hàbits a la ciutadana, cal arribar als “no convençuts”, als quals no s’arriba per les vies institucionals clàssiques. Una mesura destinada, per exemple, a desincentivar l’ús del cotxe podria ser la d’utilitzar missatges el més impactants possible, vinculats als anuncis de cotxes (com es fa amb el tabac). Per arribar als “no convençuts” (la veïna del 3r, el veí del 4t) una via seria implicar a prescriptors representatius de cada tipus de destinatari (referents de barri), per tal de generar una comunicació de proximitat, i per tant més eficient, amb missatges més entenedors sobre el canvi climàtic.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir