Pla Clima
#PlaClimaBCN Procés de coproducció del Pla Clima
Estudiar la tramviarització de línies de bus
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Inclosa a la línia d’acció 10.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#PlaClimaBCN Procés de coproducció del Pla Clima
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Inclosa a la línia d’acció 10.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
8fff8ecbdfb9d94b3acd2a8ce30b4e642350b969af4091a882d935e7e6b62643
Origen:
{"body":{"ca":"El bus no es un transport d'alta capacitat, i amb la NXB s'han creat línies troncals que sumen la demanda que abans es repartia a vàries línies. Alguns busos com l'H12, D20 o V21 estan saturats, perjudicant comfort i regularitat.\r\nLo lògic en aquests casos es apostar per transports de millors prestacions, pèro no es factible fer més Metro. Per això s'hauria d'apostar per convertir aquestes línies en tramvia, oferint més capacitat i velocitat, i fent el transport públic més prominent i atractiu."},"title":{"ca":"Estudiar la tramviarització de línies de bus"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/placlima/f/109/proposals/12092/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/placlima/f/109/proposals/12092/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
La tramviarització de la linia H12 es molt necessaria per millorar la capacitat i tambè el confort del transport puiblic.
Carregant els comentaris ...