Salta i ves al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Sessió Pla de Mobilitat Urbana - Infants 1

Juny
12
2018
  • Escola Jujol
    Riera de Sant Miquel, 41-45
  • 12:00 PM - 14:00 PM CEST
OpenStreetMap - Riera de Sant Miquel, 41-45(Link extern)
Avatar: Trobada oficial Trobada oficial

Sessió adreçada a recollir la percepció dels infants sobre la mobilitat de la ciutat. Amb una dinàmica participativa es recolliran els principals problemes i solucions que aporten els grups amb qui es treballa.

Acta de la trobada

OBERTURA. El globus vermell

EXPOSICIÓ TÈCNICA PMU. El globus vermell

Objectius i estructura del PMU

INTRODUCCIÓ PROCÉS PARTICIPATIU DEL PMU. El globus vermell

Desenvolupament, sessions previstes

EXPLICACIÓ DE LA SESSIÓ. El globus vermell

Objectius, estructura, temàtiques i metodologia


DEBAT GENERAL: DIAGNOSI + PROPOSTES

Es porta a l'escola un plafó gran de fusta per a la realització de la sessió. La part de l’esquerra del plafó funciona com una enquesta inicial que permet fer un estat de la qüestió i la de la dreta serveix per deixar constància dels problemes detectats i de les solucions proposades.

Durant gairebé una hora, la classe sencera debat sobre els problemes de mobilitat de la ciutat i mira de trobar-hi solucions. En paral·lel, un a un tots els alumnes van passant pel plafó i fan passar el fil blau que, a mode d’enquesta, recull l’edat que tenen, el districte on viuen, el districte on hi ha l’escola, el mode de desplaçament que fan servir entre casa i l’escola i el temps que triguen en aquest trajecte.

Al final de la sessió, cada un dels alumnes vota, posant un fil vermell, el problema que li sembla més greu i, posant un fil verd, la solució que li sembla més urgent.


POSADA EN COMÚ

FINAL: AGRAÏMENTS I TANCAMENT