El text següent és una representació abreviada i criptografiada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
d0c54e5b7b846390be0c23afbee90748ab54ffe78eb81ce1f7ce837d4f493738
Origen:
{"body":{"ca":"<xml><dl class=\"decidim_awesome-custom_fields\" data-generator=\"decidim_awesome\" data-version=\"0.11.2\">\n<dt name=\"textarea-1727695849293-0\">Estat actual i problemes a resoldre:</dt>\n<dd id=\"textarea-1727695849293-0\" name=\"textarea\"><div>La Ronda Sant Antoni és una de les principals artèries del centre a on cada dia passen milers de vehicles, inclosos bicicletes i patinets, desfortunadament la configuració actual és molt desfavorable per aquestes opcions de mobilitat sostenible . A més, és una via amb un alt nivell de contaminació tan de l'aire com acústica degut al trànsit i que necessita pacificació, és un dels pocs llocs del centre a on encara queden aparcaments en espiga que fan una utilització molt poc eficient de l'espai públic, aiximateix existeix aparcament en ambdós costats . Amb l'actual reforma que s'està fent entre Urgell i Casanova, és d'esperar que el número de bicicletes i patinets es multipliqui a tota la Ronda, donada la falta d'alternatives i per evitar que aquests vehicles acabin utilitzant les voreres, és necessari crear un carril bici que arribi fins a Universitat i enllaci amb el de Gran Via i altres futurs carrils.</div></dd>\n<dt name=\"textarea-1727695858136-0\">Descripció de la proposta i impacte esperat:</dt>\n<dd id=\"textarea-1727695858136-0\" name=\"textarea\"><div>L'actuació necessària és construir un Carril Bici segregat que enllaci la part reformada de la Ronda de Sant Antoni a Casanova i que arribi fins a Plaça Universitat a on enllaci amb el Carril bici de Gran Via i Pelai. \n\nPer tal de portar-se a terme s'hauria de treure l'aparcament en espiga que hi ha fins al creuament amb Sepúlveda , l' espai actual permet deixar un carril de Serveis. De Sepúlveda fins a Universitat s'hauria de reconfigurar un carril de circulació per poder fer el carril bici. \n\nEn aquest cas existeixen dues alternatives:\n\n1) Carril unidireccional segregat a cada banda: Alternativa preferida ja que evita punts conflictius amb els vianants i facilita l'enllaç del carril bici a Universitat. En aquest cas seria necessari reconfigurar un carril entre Sepúlveda i Universitat i hauria de passar entre el bus i la vorera en el costat mar. \n\n2) Carril Bidireccional segregat: Alternativa que seria més fàcil d'implementar en el costat mar per facilitar enllaç. Tot i això, els carril bici bidireccionals poden portar conflictes amb els vianants i tenen més dificultats a la hora d'enllaçar amb altres carrils. </div></dd>\n<dt name=\"textarea-1727695859695-0\">Cost aproximat (opcional):</dt>\n<dd id=\"textarea-1727695859695-0\" name=\"textarea\"><div>Tenint en compte que seria d'un 450-500 metres, el cost estaria entre els 40,000 i 50,000 EUR. </div></dd>\n<dt name=\"textarea-1727695861478-0\">A qui més pot interessar la proposta i estaria bé tenir en compte en el projecte?</dt>\n<dd id=\"textarea-1727695861478-0\" name=\"textarea\"><div>BACC</div></dd>\n</dl></xml>"},"title":{"ca":"Carril Bici Segregat Ronda Sant Antoni - de Casanova a Universitat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir