Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Carril Bici Segregat Ronda Sant Antoni - de Casanova a Universitat

Avatar: PropostaSostenible PropostaSostenible
Estat actual i problemes a resoldre:
La Ronda Sant Antoni és una de les principals artèries del centre a on cada dia passen milers de vehicles, inclosos bicicletes i patinets, desfortunadament la configuració actual és molt desfavorable per aquestes opcions de mobilitat sostenible . A més, és una via amb un alt nivell de contaminació tan de l'aire com acústica degut al trànsit i que necessita pacificació, és un dels pocs llocs del centre a on encara queden aparcaments en espiga que fan una utilització molt poc eficient de l'espai públic, aiximateix existeix aparcament en ambdós costats . Amb l'actual reforma que s'està fent entre Urgell i Casanova, és d'esperar que el número de bicicletes i patinets es multipliqui a tota la Ronda, donada la falta d'alternatives i per evitar que aquests vehicles acabin utilitzant les voreres, és necessari crear un carril bici que arribi fins a Universitat i enllaci amb el de Gran Via i altres futurs carrils.
Descripció de la proposta i impacte esperat:
L'actuació necessària és construir un Carril Bici segregat que enllaci la part reformada de la Ronda de Sant Antoni a Casanova i que arribi fins a Plaça Universitat a on enllaci amb el Carril bici de Gran Via i Pelai. Per tal de portar-se a terme s'hauria de treure l'aparcament en espiga que hi ha fins al creuament amb Sepúlveda , l' espai actual permet deixar un carril de Serveis. De Sepúlveda fins a Universitat s'hauria de reconfigurar un carril de circulació per poder fer el carril bici. En aquest cas existeixen dues alternatives: 1) Carril unidireccional segregat a cada banda: Alternativa preferida ja que evita punts conflictius amb els vianants i facilita l'enllaç del carril bici a Universitat. En aquest cas seria necessari reconfigurar un carril entre Sepúlveda i Universitat i hauria de passar entre el bus i la vorera en el costat mar. 2) Carril Bidireccional segregat: Alternativa que seria més fàcil d'implementar en el costat mar per facilitar enllaç. Tot i això, els carril bici bidireccionals poden portar conflictes amb els vianants i tenen més dificultats a la hora d'enllaçar amb altres carrils.
Cost aproximat (opcional):
Tenint en compte que seria d'un 450-500 metres, el cost estaria entre els 40,000 i 50,000 EUR.
A qui més pot interessar la proposta i estaria bé tenir en compte en el projecte?
BACC
  • Ronda Sant Antoni
OpenStreetMap - Ronda Sant Antoni
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir