Dóna forma a l’Eixample
#decidimeixample Prova pilot - Pressupostos Participatius
Pla de reducció de la contaminació de vehicles comercials al barri
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta vinculada a aquests resultats:
Proposta vinculada a aquests projectes:
Li agrada a:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
En quant a l'autonomia de 170 Km, et diré que els taxistes de Barcelona ja fan com a mínim 200 Km diaris, nomès fent ciutat. Aixó vol dir que no podrien acabar la jornada sense recarregar. que es podríen quedar sense cárrega a mitja carrera. Que no podríen acceptar viatges en carretera, sense demanar-li al client que s'esperés per recarregar el vehicle, perque si vas curt de gasoil hi han benzineres per repostar, pero punts de recàrrega no. I en quant a les bicicletes de càrrega. A mi em dona l'imatge d'aquells pobres chinesos que surten a les pel·licules carretonejant la gent i les mercaderies amunt i avall. No se si a tu t'agradaria de treballar en aquestes condicions.
Carregant els comentaris ...